کد خبر : 1697901 | 03 مرداد 1399 ساعت 12:10 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بزرگ برای آرسنال در راه جذب فیلیپ کوتینیو

به نظر می‌رسد که دستمزد بالای فیلیپ کوتینیو مشکل بزرگی برای آرسنال در راه جذب این بازیکن خواهد بود.

مشکل بزرگ برای آرسنال در راه جذب فیلیپ کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو بازیکنی بود که با امیدهای فراوان لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد اما هیچ گاه نتوانست روزهای خوبی را در جمع آبی اناری ها سپری کند؛ موضوعی که سبب شد، این ستاره برزیلی خیلی زود نوکمپ را ترک کند و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شود.

 

کوتینیو امیدوار بود که در بایرن بتواند روزهای خوش گذشته را تکرار کند و حتی این باشگاه را برای دائمی کردن قراردادش تحریک کند. اگر چه روزهای ابتدایی حضور او در بایرن بسیار امیدبخش بود اما رفته‌رفته همان اتفاق بارسا، در مونیخ نیز برایش تکرار شد تا باشگاه آلمانی رسماً اعلام کند که او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

 

 

1492673

 

 

در ماه‌های گذشته از تیم‌های زیادی به عنوان مقصد احتمالی ستاره برزیلی بارسا یاد شد. با این حال بسیاری معتقد هستند که آینده کوتینیو در فوتبال انگلیس رقم خواهد خورد و او در این تابستان برای یک بار دیگر لیگ برتر بازخواهد گشت.

 

چند روز پیش بود که دیلی اکسپرس مدعی شد باشگاه آرسنال مذاکرات خود را برای جذب فیلیپ کوتینیو آغاز کرده و میکل آرتتا به شدت خواهان جذب این هافبک برزیلی شده است. حالا و در همین رابطه منبع کاتالانی موندو دیپورتیوو در گزارشی ادعا کرده که یک مشکل بزرگ برای توپچی‌ها در راه جذب کوتینیو وجود دارد. به نظر می رسد که ستاره برزیلی به دستمزدی کمتر از هفتگی 250 هزار پوند رضایت نخواهد داد و همین موضوع می‌تواند باعث شود که آرسنال قید جذب این بازیکن را بزند.

دیدگاه‌ها