کد خبر : 1697904 | 03 مرداد 1399 ساعت 12:25 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین بازیکن فصل لیورپول از نگاه اسطوره این باشگاه

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که سادیو‌مانه بهترین بازیکن این تیم در فصل جاری بوده است.

بهترین بازیکن فصل لیورپول از نگاه اسطوره این باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد بعد از سی سال و با اقتدار کامل به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. این اتفاق فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت‌ها برای شاگردان یورگن کلوپ رخ داد و آنها نهایتاً پس از مسابقه پایانی خود در آنفیلد مقابل چلسی جام قهرمانی را بالای سر بردند.

 

بدون هیچ شکی یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت لیورپول در یکی دو فصل گذشته درخشش مثلث هجومی این تیم یعنی روبرتو فیرمینو، محمد صلاح و سادیو مانه بوده است. در واقع این سه بازیکن کابوس بزرگی برای حریفان لیورپول بوده اند و نمایش های کم نوسان و فوق العاده ای را از آن ها شاهد بوده ایم

 

 

1507895

 

 

اسطوره باشگاه لیورپول یعنی جیمی کرگر اما سادیو مانه را بهترین بازیکن فصل لیورپول می داند؛ بازیکنی که در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت آمار 17 گل و 7 پاس گل را به ثبت رسانده است. کرگر در این باره گفت: " من باور دارم که سادیو‌مانه در حال حاضر بهترین وینگر چپ دنیا به حساب می‌آید. همچنین معتقدم که او بهترین بازیکن فصل لیورپول بوده است.

 

در ابتدای فصل و بدون اینکه استراحتی پس از جام ملت‌های آفریقا انجام دهد، برابر ساوتهمپتون گلزنی کرد و در بازی سوپرکاپ نیز عملکرد خیره کننده ای را از خود ارائه داد. با توجه به ویژگی هایی که سانه دارد می توان از این بازیکن به عنوان یک سوپر استار واقعی یاد کرد."

دیدگاه‌ها