کد خبر : 1697906 | 03 مرداد 1399 ساعت 12:24 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

ذهن برنده، عامل موفقیت شاگردان نکو

تخته‌گاز فولاد در شرجی برای سهمیه آسیایی

شاگردان جواد نکونام در شب گذشته موفق شدند تا برابر ذوب‌آهن به پیروزی برسد.

به گزارش ورزش سه، هوای بسیار گرم و شرجی زیاد شب گذشته اهواز باعث شده بود تا در همان نیمه‌اول بدن‌های بازیکنان دو تیم توان خود را از دست بدهند و سرعت بازی کم و کم‌تر شود. فولاد که پس از پنج برد متوالی برابر پرسپولیس شکست خورده بود، با توجه به تساوی دیدارهای تراکتور و شهرخودرو، استقلال و نساجی نیاز به برد داشت تا وضعیتش در جدول با توجه به دو بازی عقب افتاده بهبود یابد.

 

 

1513930

 

 

با این‌حال فولاد در نیمه‌اول موقعیت‌هایی داشت که از بین رفت و در آن‌سو شوت مارکوویچ از پشت محوطه جریمه را مرادیان دریافت کرد، در نیمه دوم اما داشتن فرق کرد و چیپ احمدزاده به شیمبای گلزن رسید و او توپ را به تور رساند. در حالی‌که فرصت عالی برای فولادی‌ها بود تا گل دوم را بزنند اما توپ برگشت داده شد و شوت محمدی‌مهر پس از برخورد با کولی‌بالی تغییر مسیر داد و مرادیان هرچه کرد نتوانست آن‌را بیرون بیاورد. در دقیقه 89 اما 55 ثانیه عجیب اتفاق افتاد و پس از سیو زیبای مرادیان، کرنر ذوبی‌ها تبدیل به ضدحمله برای فولاد شد و صابر حردانی تیر خلاص را زد.

 

 

1513929

 

 

فولادخوزستان با این برد و کسب سه امتیاز حیاتی 42 امتیازی شد و درست است که جایگاهش در رده ششم تغییر نکرد اما به امتیازات دیگر تیم‌ها رسید و با توجه به دو بازی کم‌تر می‌تواند با 4 امتیاز از این دو دیدار به رده دوم برسد و سهمیه آسیایی خود را تضمین کند. قرمزپوشان اهوازی در دیدار بعد خود روز دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی خواهند رفت و سپس روز شنبه هفته بعد از آن مقابل گل‌گهر سیرجان قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها