کد خبر : 1698105 | 04 مرداد 1399 ساعت 11:43 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

مس در یک قدمی قهرمانی

عاشوری - ربیعی؛ لیگ برتر را جذاب تر می کنند

امشب در یکی از بازی های حساس هفته سی و یکم لیگ یک و در شهر ساوه شاهد بازی خوشه طلایی در برابر مس رفسنجان خواهیم بود.

عاشوری - ربیعی؛ لیگ برتر را جذاب تر می کنند

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان 6 امتیاز از تیم دوم پیش است و اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد اختلاف امتیازش با تیم دوم؛ در صورت برتری تیم دوم در بازی های هفته سی و یکم 9 امتیاز می شود و در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی ها قهرمانی اش را در ساوه جشن خواهد گرفت به این خاطر که تفاضل گل بسیار بالایی دارد و حتی در صورت شکست در سه هفته پایانی باز هم این موقعیت را از دست نخواهد داد. هر چند که خیلی بعید است مس از سه بازی پایانی بعد از دیدار با خوشه طلایی امتیازی نگیرد. در آنسوی میدان خوشه طلایی در اولین فصل حضور در لیگ یک برای مدعی ماندن و صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم باید سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند. در غیر اینصورت با توجه به کثرت مدعیان برای کسب عنوان دوم بازی ها شانسش برای صعود کم خواهد شد.

 

با وجود حساسیت های این دیدار پیش بینی می شود در ساوه شاهد ارایه بازی خوب و تهاجمی از سوی دو تیم باشیم. این به خاطر تفکرات محمد ربیعی و محسن عاشوری است. مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی تا به این جای کار 52 گل زده و بهترین خط حمله بازی ها را  در اختیار دارد. این آمار نشان می دهد مس رفسنجان شایسته ترین تیم برای قهرمانی در این فصل از بازی ها و صعود به لیگ برتر است. 17 برد در 30 بازی نشان می دهد محمد ربیعی همواره تیمش را با فوتبال تهاجمی برای برد روانه میدان می کرده و به طور حتم بازی هایی که یک سوی آن مس رفسنجان بود تبدیل به بازی های زیبای این فصل می شد. محسن عاشوری – سرمربی خوشه طلایی که فصل گذشته با قهرمان کردن این تیم به لیگ یک آمده تفکر مشابهی دارد. تیم او در هر شرایطی و در بازی با هر تیمی ترکیبی و بازی را با پاس های متعدد از منطقه یک سوم دفاعی آغاز می کند. تیم او هم مبتنی بر توان در برابر تیم ها ارایه گر بازی تهاجمی بوده بطوریکه یکی دو هفته پیش و در بازی با بادران 5 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که سهم تیم بادران سه گل بود. محسن عاشوری در تازه ترین مصاحبه اش به این نکته اشاره کرده بود که تیمش را برای صعود به لیگ برتر تحت فشار نمی گذارد اما آنها را به ارایه فوتبالی که از آن لذت ببرند تشویق می کند. از نگاه محسن عاشوری همین که تیمش در اولین فصل حضور در لیگ یک و با توجه به امکانات و نفراتی که در اختیار دارد مدعی صعود شده جای تحسین دارد حتی اگر در نهایت موفق به صعود به لیگ برتر نشود.

 

چنین ایده هایی به هر دو تیم کمک خواهد کرد در صورت صعود به لیگ برتر با فضای جدیدی روبرو نشوند و در لیگ برتر هم با این سبک از بازی پایدار بمانند. ایده های تهاجمی مربیان چون محمد ربیعی و محسن عاشوری لیگ برتر را جذاب تر می کند. در این بین شانس محمد ربیعی برای تجربه این فضا بیشتر از محسن عاشوری است.

دیدگاه‌ها