کد خبر : 1698262 | 05 مرداد 1399 ساعت 01:13 | 45.7K بازدید | 5 دیدگاه

مهابادی: به نظر من امروز، روز سیاه فوتبال ایران بود

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز معتقد است حق تیم او خورده شده و فدراسیون باید بازی این تیم مقابل نود ارومیه را به زمانی دیگر موکول می‌کرد.

مهابادی: به نظر من امروز، روز سیاه فوتبال ایران بود

به گزارش "ورزش سه"، داود مهابادی، پس از شکست تیمش مقابل نود ارومیه با انتقاد شدید از رفتارهای ضدونقیض فدراسیون گفت: «با توجه به اینکه روز جمعه (سوم مردادماه) به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که بیش از ۱۳ بازیکن ما مبتلابه کرونا شدند و اسناد آن را هم ارسال کردیم، متأسفانه تنها کاری فدراسیون برای ما انجام داد این بود که نامه زد و اعلام کرد که این تعداد بازیکنان حق بازی کردن را ندارند.»


وی در همین رابطه افزود: « امروز ما یک تضاد آشکار و پایمال شدن حقمان را مشاهده کردیم. به این دلیل که در همین لیگ برتر تیمی که تنها 6 تا 7 بازیکنش درگیر کرونا بودند اصلاً حاضر به انجام بازی نشدند و خیلی راحت هم با توجه نفوذشان در فدراسیون کارشان را پیش می‌برند. درهرحال با این حق‌کشی‌ها که انجام گرفت، ناگزیر شدیم از بازیکنان جوان و امید استفاده کنیم ضمن اینکه ما در این بازی فقط سه بازیکن ذخیره داشتیم، نمی‌دانم چرا این‌قدر به تیم فجر ظلم می‌شود؟


بازیکن سابق تیم استقلال تهران بیان داشت: «تیم فجر شهید سپاسی امروز با تعداد زیادی از بازیکنان مبتلابه کرونا بازی کرد چراکه من بعید میدانم از بین جمع بازیکنان باقی‌مانده این اتفاق برایشان رخ نداده باشد. مثلاً کرارزاده دقیقه 60 به من گفت فکرمیکند علی‌رغم جواب تست منفی‌اش به کرونا مبتلا شده است اما امروز ازنظر خود من روز سیاهی برای فوتبال ایران بود به این دلیل که خیلی واضح حق تیم ما خورده شد.»
وی در پاسخ به این سؤال که با این تفاسیر در نیمه دوم فرصت‌های خوبی را ایجاد کردید گفت: «بله، تا حدی نیمه دوم به‌اصطلاح یک گله بود و تیم حریف هم طبیعتاً قصد داشت ازگلی که زده است دفاع کند. اما ما فرصت‌هایمان را با بدشانسی از دست دادیم که در غیر این صورت نه تنها قادر به‌تساوی بازی بودیم بلکه حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.»

دیدگاه‌ها