کد خبر : 1698308 | 05 مرداد 1399 ساعت 12:09 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

اطلاعیه شدیدالحن مس؛ این اشتباه سهوی نبود!

باشگاه مس کرمان با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به رحیم زاده داور شب گذشته این تیم برابر سپیدرود، بیانیه شدیدالحنی را صادر کرد.

اطلاعیه شدیدالحن مس؛ این اشتباه سهوی نبود!

به گزارش "ورزش سه" در جریان بازی حساس شب گذشته و در شرایطی که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود مس در جریان بود، یک پاس بلند از داخل محوطه جریمه سپیدرود به زمین مس کرمان با دفع توپ از سوی علیرضا آرتا مدافع مس همراه شد که داور به طرز عجیبی این صحنه را پنالتی تشخیص داد؛ پنالتی که از روی فیلم مسابقه هرگز نمی‌شود تشخیص داد که داور به چه دلیل آن را گرفته و به تیم سپیدرود هدیه کرده است.

 

البته این پنالتی با ضربه محکم میلاد احمدی از کنار دروازه مس به بیرون رفت تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان برسد و این تیم کماکان در رده دوم جدول قرار بگیرد؛ اما مشاهده مجدد این صحنه بازهم بر شائبه‌ها دامن می‌زند. همان چیزی که مس در بیانیه‌اش به آن اشاره کرده است.

 

این صحنه یک نکته عجیب دیگری را هم در خود دارد و آن عدم اعتراض بازیکنان مس به تصمیم داور است؛ حتی خود بازیکنی که این هند پنالتی به واسطه دفع توپ از سوی او گرفته شده بود.

 

علی ایحال بیانیه باشگاه مس که در آن تاکید بر سهوی نبودن این اشتباه است را بخوانیم:

در حالی که مشخص شد تصمیم داور مسابقه هفته قبل مس برابر استقلال خوزستان در اخراج علیرضا آرتا اشتباه بوده است تا مس ۲۰ دقیقه در گرمای ۵۰ درجه اهواز ده نفره شود، در بازی امشب مس برابر سپیدرود نیز داور در دقیقه ۸۸ بازی در یک تصمیم بسیار عجیب و بحث برانگیز علیه مس پنالتی اعلام کرد.

داور در حالی خطای هند مدافع مس را پنالتی اعلام کرد که در تصاویر بازی تصمیم اشتباه ‌و شائبه برانگیز داور در اعلام این پنالتی کاملا مشخص می شود.

 

رحیم زاده داور بازی امشب در حالی در حساس ترین دقیقه بازی این پنالتی را علیه مس اعلام کرد که همین داور در دور رفت بازی ها و در دیدار مس برابر خوشه طلایی، خطای هند واضح مدافع خوشه طلایی را به سود مس پنالتی اعلام نکرد...

دومین تصمیم اشتباه اثرگذار داوری در بازی امشب پس از تصمیم اشتباه داور در بازی هفته قبل در حساس ترین هفته ها و حساس ترین دقایق موضوعی است که قطعا طی روزهای آتی نیز از سوی باشگاه مس مطرح و پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها