کد خبر : 1698848 | 07 مرداد 1399 ساعت 22:33 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر: به خاطر فرانک لمپارد به چلسی آمدم

تیمو ورنر، ستاره جدید چلسی از دلایل انتقال به این تیم سخن گفت.

تیمو ورنر: به خاطر فرانک لمپارد به چلسی آمدم


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه نام تیم هایی چون لیورپول، رئال مادرید و بارسلونا نیز به عنوان تیم های خواهان تیمو ورنر منتشر شده بود، اما او در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت دهد. ستاره جوان و آلمانی مدعی شد صحبت کردن با فرانک لمپارد دلیل اصلی پاسخ مثبت او به آبی های لندن بوده است.

 

تیمو ورنر گفت: "فرانک لمپارد نکته اصلی بود. ما در مورد مواردی مانند سیستم، سبک مورد علاقه و خواسته های او از من و اینکه چگونه سیستمی برای من مناسب است، صحبت کردیم. لمپارد مرد خیلی خوبی است که نه تنها گفت که چه چیزی از من می خواهد، بلکه مدعی شد به عنوان بازیکن می خواهد به من کمک کند.

 

1514859

 

وقتی تصمیم دارید از باشگاه سابق خود جدا شده و یک باشگاه بزرگ مانند چلسی بیایید، این مانند رویایی است که به حقیقت می پیوندد، زیرا چلسی یک باشگاه بسیار بزرگ است. من از زمان قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان بازیکنانی مثل دیدیه دروگبا، سرمربی جدیدم فرانک لمپارد و مشاور فنی پیتر چک، را می شناسم. این مانند یک رویا برای من است، اما من می خواهم بخشی از یک دوره جدید در اینجا باشم، بنابراین سعی خواهم کرد تا بهترین خود را ارائه دهم. سبک لیگ برتر بسیار سرعتی است و من نیز واقعا سریع هستم ، بنابراین فکر می کنم بازی کردن در اینجا برای من کاملا مناسب است. این لیگی در یک کشوری دیگر است، بنابراین من می توانم پیشرفت کنم و اینها دلایلی است که من به لیگ برتر و چلسی آمدم."

دیدگاه‌ها