کد خبر : 1698859 | 08 مرداد 1399 ساعت 00:12 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مسابقات تکواندو از سر گرفته شود

عسکری: خداراشکر که المپیک برگزار می‌شود

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: امیدوارم مرزهای هوایی باز و مسابقات هم دوباره از سر گرفته شود.

عسکری: خداراشکر که المپیک برگزار می‌شود

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از میزان،‌ فریبرز عسکری در خصوص برگزاری المپیک توکیو اظهار داشت: خداراشکر همانطور که توسط مسئولان برگزار کننده مسابقات اعلام شده، بازی‌های المپیک در سال آینده و در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد. امیدواریم شرایط پایدار بماند و این رقابت‌های مهم برگزار شود.

 

وی افزود: هنوز اردوهای خودمان را شروع نکرده‌ایم و منتظریم تا با اجازه وزارت ورزش استارت اردوها را بزنیم. باید برنامه‌های خودم را با ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش هماهنگ کنیم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

 

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: امیدوارم مرزهای هوایی باز و مسابقات هم دوباره از سر گرفته شود. با اینکه هنوز چیزی مشخص نیست و نمی‌دانیم چه رقابت‌هایی پیش رو داریم، اما خیلی از کشورهای دنیا تمرینات خودشان آغاز کرده‌اند، اما ما منتظر مجوز هستیم.

 

عسکری در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت کرونا در کشور ما با سایر کشورها متفاوت است و به گفته مسئولان مربوطه نمی‌توان تمرینات را آغاز کرد؛ ما هم تابع تصمیمات وزارت ورزش هستیم. وقتی بدانیم چه مسابقاتی در پیش است، می‌توانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم و فعلاً نمی‌شود به صورت قطعی در خصوص موضوعات پیش‌رو نظر داد.

دیدگاه‌ها