کد خبر : 1700571 | 17 مرداد 1399 ساعت 00:41 | 39K بازدید | 5 دیدگاه

پاتوسی حرفه ای عمل نکرده و فعلا از او استفاده نمی کنیم؛ 

نکونام: بهانه نگیرید؛ بردیم و باید تبریک بگویند

جواد نکونام می گوید تیمش با ارائه یک بازی با برنامه و با شناخت کافی از شیوه بازی حریف به سه امتیاز شیرین رسیده و این برد نباید با بهانه جویی نادیده گرفته شود.

نکونام: بهانه نگیرید؛ بردیم و باید تبریک بگویند 

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان که منجر به صعود این تیم به رتبه چهارم جدول رده بندی مسابقات شد، در رابطه با این بازی اینطور حرف هایش را در نشست خبری آغاز کرد: اول از همه روز خبرنگار را به همه تبریک می گویم. مخصوصا دوستان عزیز در خوزستان.


او در مورد بازی گفت: می دانستیم تیم نفت مسجد سلیمان تیم سخت کوشی است. مقابل این تیم ها بازی کردن سخت است. باید با برنامه و حوصله بازی کرد تا به نتیجه رسید. ما باید با حوصله بازی می کردیم تا به گل برسیم و نهایتا این موضوع رخ داد.


او با اشاره به تیم حریف اضافه کرد: تیم حریف را مجبور به وقت کشی کردیم. خودتان دیدید. در نیمه دوم وقتی گل زدیم، می توانستیم روی ضدحملات گل های بیشتری بزنیم. آنها روی توپ های مستقیم برنامه داشتند و دو مهاجم سرزن داشتند. دو تعویضی ما اگر دقت می کردند، می توانستند گل بزنند تا بازی را خیلی راحت 2 بر صفر یا 3 بر صفر ببریم. هیچ موقعیتی به نفت مسجد سلیمان ندادیم و آنها را کنترل کردیم. بازی کاملا در دست ما بود؛ یک بازی با برنامه ای بود. برد شیرینی بود. تبریک می گویم به بازیکنانم. از هواداران تشکر می کنم که به هتل آمدند و ما را مجبور به تلاش و جنگندگی کردند. 

 

1517326


او سپس ادامه داد: روز اول اگر خاطرتان باشد گفتم که تا روز آخر برای نام فولاد می جنگیم تا بهترین نتایج را بگیریم. روز اول قول ندادیم که قهرمان می شویم. گفتیم تمام بازی ها تمام تلاشمان را می کنیم. خدا را شکر می کنم که عملکرد تیم طوری بوده که جایگاهی به دست آورده اند که باعث غرور استان خوزستان است.


جواد نکونام در مورد وضعیت پاتوسی بیان کرد: متاسفانه شرایط خوبی ندارد؛ بازیکن با کیفیتی است و از نبودش ضربه می خوریم. اگر بود راحت تر و بهتر بازی می کردیم ولی الان بوعذار و محمد قاسمی نژاد شرایط ایده آلی دارند و زحمت می کشند. مجبوریم استفاده نکنیم از پاتوسی. علیرغم اینکه باشگاه قرارداد حرفه ای بسته و بازیکن حرفه ای است ولی در دوران کرونا حرفه ای عمل نکرده و اضافه وزن دارد. شرایط او ایده آل نیست و نمی توانیم از او استفاده کنیم. حالا باید ببینیم در دو سه هفته آخر چه اتفاقی می افتد.


او در مورد استرسی که بر تیمش برای کسب سهمیه اسیایی حاکم است، عنوان کرد: در مورد استرس باید بگویم که نیمکت ما بازی های بزرگ زیاد دیده. استرس در تیم ما جایی ندارد. ما فقط تلاش می کنیم برای موفقیت. 
نکونام سپس با اشاره به حرف های اعضای تیم حریف در مورد امکانات تیم فولادخوزستان و اینکه نفت مسجد سلیمان شرایط خوبی نداشته، اضافه کرد: اینکه در مورد تیم ما صحبت می کنند، درست نیست. بهتر است در مورد تیم خودشان صحبت کنند. ما هم در هتل پنج ستاره نبودیم و شما دوستان می دانید ما کجا بوده ایم. دیروز باید این حرف ها را می زدند. بعد از باخت نباید حواس ها را پرت کنند و باید به ما تبریک بگویند. تیم ما خوب بازی کرد و باید با اختلاف سه چهار گل می بردیم. بازی و فوتبال تمام می شود و چیزی که می ماند صحبت هایی است که در مورد هم انجام می دهیم.

دیدگاه‌ها