کد خبر : 1701292 | 20 مرداد 1399 ساعت 18:20 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

جیدون سانچو راه ستاره بارسا را نمی رود

کیکر مدعی شد که در صورت منتفی شدن حضور سانچو در منچستریونایتد این بازیکن حرفه ای عمل خواهد کرد و بدون مشکل به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

جیدون سانچو راه ستاره بارسا را نمی رود

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2017 بود که نیمار در گرانترین انتقال تاریخ فوتبال از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست. باشگاه کاتالانی بعد از جدایی نیمار به دنبال جانشینی برای این فوق ستاره برزیلی می‌گشت و نهایتاً جوان فوق العاده آماده آن روزهای دورتموند یعنی عثمان دمبله را انتخاب کرد.

 

در ابتدا دو باشگاه بارسلونا و دورتموند بر سر مسائل مالی با یکدیگر توافق دست نیافتند تا انتقال دمبله به بلوگرانا منتفی به نظر برسد اما این ستاره فرانسوی در یک اقدام غیر حرفه ای دست به اعتصاب زد و در تمرینات زنبورها شرکت نکرد؛ موضوعی که البته نتیجه داد و این بازیکن نهایتاً راهی نوکم

 

 

 

1516615

 

 

در هفته‌های گذشته گفته شد که در صورت عدم رضایت باشگاه دورتموند به جدایی جیدون سانچو، ستاره انگلیسی نیز دست به اقدامی مشابه با عثمان دمبله خواهد زد تا مسئولان باشگاه آلمانی را برای این انتقال راضی کند. حالا و در همین رابطه اما کیکر مدعی شده که با وجود علاقه سانچو به حضور در اولدترافورد اما این بازیکن به سران دورتموند اطلاع داده که در صورت منتفی شدن این اتفاق، او به کارش در این تیم ادامه خواهد داد و کاملاً از حضور در جمع شاگردان فاوره خوشحال خواهد بود.

دیدگاه‌ها