کد خبر : 1702791 | 28 مرداد 1399 ساعت 09:25 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: کاری کردیم شاختار متوسط به نظر برسد

بعد از صعود اینترمیلان به فینال اروپا با پیروزی 5-0 بر شاختار دونتسک، آنتونیو کونته سرمربی اینتر گفت تیمش در این بازی آنقدر خوب کار کرده که شاختار در حد تیمی متوسط به نظر آمده.

کونته: کاری کردیم شاختار متوسط به نظر برسد

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف شاختار دونتسک رفت و با ارائه یک بازی برتر موفق شد حریفش را با نتیجه پرگل 5-0 شکست داده و با اقتدار راهی فینال لیگ اروپا شود. آنتونیو کونته سرمربی اینتر در پایان بازی از عملکرد تیمش ستایش کرد و گفت اینتر کاری کرده شاختار مثل تیمی متوسط به نظر برسد.

 

کونته در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: " ما به فینال رسیدیم و در این بازی طوری عمل کردیم که حریف طوری به نظر رسید که همه فکر کردند قدرتش کمتر از آنی است که واقعاً هست. شاختار بازیکنان بااستعداد زیادی دارد ولی ما اجازه ندادیم در تمام زمین از تاکتیک پرس فشرده استفاده کند. آنها در پاسکاری کیفیت بالایی دارند و سریع هستند ولی ما مجبورشان کردیم به دفاع رو بیاورند. چون می دانستیم دفاع کردن برایشان به مراتب سخت تر است تا حفظ توپ".

 

1520565

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت: " ما با شجاعت بازی کردیم و برنامه درستی داشتیم. ما یک بازی کاملاً اروپایی ارائه دادیم و تمام تعریفها حق بازیکنان اینتر است. ما عملکردی فوق العاده داشتیم و باعث شدیم شاختار مثل یک تیم متوسط به نظر برسد".

 

کونته در ادامه اظهاراتش با اشاره به اینکه اینتر بعد از راهیابی پارما به فینال لیگ اروپای 1999 اولین تیم اروپایی است که به فینال این رقابتها راه می یابد گفت: " همه از این بابت خوشحال هستند. مهم برای من این است که خیلی از بچه های ما برای اولین بار بود که بازی در چنین مسابقه مهمی را تجربه می کردند. آنها در این تورنمنت در حال کسب تجربه هستند. سویا هم تجربه زیادی دارد. آنها در شش هفت سال گذشته اگر اشتباه نکنم چهار بار قهرمان لیگ اروپا شده اند. با اینحال ما عطش و اشتیاق زیادی برای شگفتی سازی و قهرمانی داریم".

 

 

دیدگاه‌ها