کد خبر : 1702795 | 28 مرداد 1399 ساعت 09:45 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

رکوردشکنی تاریخی اینتر با درخشش لوکاکو و لائوتارو

اینترمیلان با پیروزی مقتدرانه 5-0 مقابل شاختار در نیمه نهایی لیگ اروپا به فینال راه یافت و رکوردی تاریخی در این تورنمنت به نام خود ثبت کرد.

رکوردشکنی تاریخی اینتر با درخشش لوکاکو و لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب در شهر دوسلدورف آلمان و در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت. شاگردان آنتونیو کونته با ارائه یک بازی تهاجمی حریف شان را با نتیجه مقتدرانه 5-0 شکست دادند تا علاوه به راه یافتن به فینال لیگ اروپا رکوردی تاریخی در این تورنمنت به ثبت برساند.

 

1520571

 

اینتر نیمه اول را با تنها گل لائوتارو مارتینز با نتیجه 1-0 برد ولی در نیمه دوم ماشین گلزنی شاگردان کونته روشن شد. از پنج گل اینتر در این بازی دو گل توسط لائوتارو مارتینز و دو گل توسط روملو لوکاکو به ثمر رسید.

 

اینتر با این پیروزی 5-0 بزرگترین پیروزی در مرحله نیمه نهایی تاریخ لیگ اروپا / جام اروپا را به نام خود ثبت کرد. تا پیش از این هیچ تیم دیگری در تاریخ این رقابتها نتوانسته بود در مرحله نیمه نهایی حریفش را با چنین اختلافی شکست بدهد.

 

اما این تنها رکوردشکنی اینتر نبود. لوکاکو ومارتینز حالا بعد از پانزده سال یعنی از زمان رکورد قبلی آدریانو و اوبافمی مارتینز برای اینتر، موفق شدند به این رکورد برسند. لوکاکو و لائوتارو در این فصل هر کدام برای اینتر بیشتر از 20 گل به ثمر رسانده اند.

 

1520572

 

لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر هم در لیگ اروپا به رکورد جالبی دست یافت. او با گلزنی در بازی دیشب رکورد گلزنی در ده بازی پیاپی در این رقابتها را به نام خود ثبت کرد. اولین بازی او در این ده بازی در سال 2014 در مقابل اورتون بوده که لوکاکو موفق به گلزنی در آن شده. مهاجم بلژیکی بعد از آن هر بار که در لیگ اروپا به میدان رفته برای تیمهایش گلزنی کرده. پیش از لوکاکو این رکورد در اختیار آلن شیرر انگلیسی بود که در هشت بازی پیاپی موفق به گلزنی شده بود ولی لوکاکو در بازی مقابل لورکوزن رکورد خود را به 9 بازی پیاپی رسانده بود و حالا به 10 بازی پیاپی رساند.

 

 

دیدگاه‌ها