کد خبر : 1702805 | 28 مرداد 1399 ساعت 10:36 | 27.5K بازدید | 1 دیدگاه

رفتار حرفه ای کاپیتان تیم نساجی (عکس)

حامد شیری، کاپیتان نساجی با توجه به اخطاری که در بازی با ذوب آهن دریافت کرد بازی با شهر خودرو در هفته پایانی لیگ برتر را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، او با وجود این اتفاق در اولین جلسه تمرین تیم بعد از بازی با ذوب آهن حاضر شد و ریکاوری کرد در حالی که اگر بازیکن دیگری جای او بود شاید به استراحت می رفت. به خصوص که این فصل تبدیل به یک فصل فرسایشی شده و خستگی در ساق بازیکنان در هفته های اخیر مشهود بوده است. به هر صورت حامد شیری برای اینکه تمرین ریکاوری را از دست ندهد و هم چنین برای حفظ آمادگی بدنی به تهران آمد و دراولین جلسه تمرین تیم بعد از بازی با ذوب آهن حاضر شد و شاید هم تیم را در سفر به مشهد همراهی کند. 

 

حامد شیری یکی از بازیکنانی است که این فصل بیشترین بازی ها را برای نساجی انجام داده؛ او کمتر مصدوم یا محروم می شود و اینطور می شود یکی از ماندگارترین بازیکنان لیگ برتر در سال های اخیر بوده است. پیش تر سال های متمادی برای تیم سایپا در لیگ برتر بازی می کرد. 

 

اما با توجه به غیبت حامد شیری در بازی با شهر خودرو نساجی در این بازی دو مدافع اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت. پیش از این هم مجتبی ممشلی رباط پاره کرده بود. این موضوع سبب شده بود تا محمود فکری در بازی با ذوب آهن تیمش را با شیوه 3-4-3 به میدان بفرستد و شاید در بازی با شهر خودرو این ایده را تکرار کند. اما با توجه به کمبود بازیکن روی نیمکت نساجی به نظر می رسد از یک بازیکن غیر تخصصی به جای حامد شیری استفاده خواهد کرد. 6 بازیکن نساجی در دور برگشت مصدوم شده اند و دو بازیکن هم خداحافظی کرده اند. با توجه به محرومیت حامد شیری نساجی با 9 بازیکن غایب به مصاف شهر خودرو خواهد رفت.

 

1520588

دیدگاه‌ها