کد خبر : 1702930 | 28 مرداد 1399 ساعت 20:16 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر: بایرن مونیخ تشنه موفقیت است

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ معتقد است این تیم در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد.

مانوئل نویر: بایرن مونیخ تشنه موفقیت است

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته یکی از عجیب ترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان برگزار گشت و بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه باورنکردنی 2-8 بارسلونا را مغلوب کند. حالا این تیم فردا شب باید در نیمه نهایی به مصاف لیون برود و مانوئل نویر مدعی شد حالا فرصت مرور گذشته نیست و بازیکنان بایرن باید به فکر بازی های بعدی باشند.

 

1520720

 

مانوئل نویر گفت: "همه چیز خیلی سریع در فوتبال رخ می دهد شما نمی توانید مدت طولانی استراحت کرده، به گذشته نگاه کنید و بگویید چه دستاوردی بزرگی داشتیم. درعوض ما باید قدم بعدی را به سمت هدف مان برداریم. ما در حضور در موقعیت هایی اینگونه برای رقابت کردن عادت کرده ایم. حالا ما تشنه موفقیت بوده و از نظر ذهنی نیز در شرایط مناسبی هستیم. ما نیز از نظر ذهنی در آنجا هستیم و می دانیم که این شرایط برای ما چه معنایی دارد.

 

در حال حاضر از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستیم و شما میانگین گلزنی بالای بایرن مونیخ را مشاهده کرده اید. ما تیمی انعطاف پذیر هستیم و به همین دلیل بازیکنان زیادی در ترکیب بایرن در موقعیت گلزنی قرار گرفته و می توانند دروازه حریفان را باز کنند. تصور می کنم در حال حاضر در فرم خوبی قرار داریم."

دیدگاه‌ها