کد خبر : 1703174 | 30 مرداد 1399 ساعت 13:08 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت امیری به پست دلخواه در بازی خاص

حضور محمد نادری در ترکیب، وحید امیری را هم به پست دلخواه برمی‌گرداند.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری وینگر تکنیکی تیم پرسپولیس که این فصل یکی از بهترین بازیکنان سرخپوشان پایتخت بوده، در حالی به استقبال بازی با سایپا می‌رود که پیشنهاد خارجی او، باعث نگرانی بسیاری از هواداران پرسپولیس شده است. او این فصل در حالی به عنوان یک ستاره 33 ساله در ترکیب پرسپولیس درخشید که بسیاری انتظار داشتند که بعد از ترک اروپا دچار افت شود اما امیری علاوه بر درخشش در پست تخصصی، به عنوان مدافع چپ نیز مهره ای کارآمد برای تیم یحیی گل محمدی بود.

 

 

 

 

اما در بازی با سایپا احتمالا امیری به پست تخصصی خود بازخواهد گشت و این بازگشت به دلیل حضور محمد نادری در ترکیب اصلی خواهد بود. نادری که در مقابل گل گهر نیز فیکس بود، امیدوار است که با نمایش درخشان خود جایگاهش در بازی دربی را پیدا کند و باعث شود بازیکنانی نظیر شجاع خلیل زاده و وحید امیری در نقطه مورد نظر وارد زمین شوند.

 

حالا امیری در حالی مقابل سایپا به زمین می‌رود که در بازی رفت شاید عجیب ترین گل لیگ برتر را مقابل این تیم به ثمر رساند. او سانتر مهدی شیری را با ضربه ای آکروباتیک همراه کرد تا پرسپولیسی ها خیلی زود به نخستین گل خود برسند. امیری این فصل با پنج گل سومین گلزن تیم پرسپولیس است و حالا باید از این عنوان خود دفاع کند چرا که نوراللهی و عبدی در آخرین بازی به دنبال پنجمین گل خود هستند.

دیدگاه‌ها