کد خبر : 1703375 | 31 مرداد 1399 ساعت 09:35 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

با لغو بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر ازبکستان

رکورد: طارمی برای قرارداد با پورتو به پرتغال می رود

مهدی طارمی که برای برگزاری بازی تیم ملی برابر ازبکستان در ایران حضور داشت بعد از لغو این بازی به پرتغال می رود تا با باشگاه جدیدش قرارداد امضا کند.

 رکورد: طارمی برای قرارداد با پورتو به پرتغال می رود

به گزارش" ورزش سه" نشریه "رکورد" امروز در ارتباط با شرایط مهدی طارمی نوشت :" طارمی برای تیم ملی ایران بازی نمی کند و قرارداد او با پورتو می تواند هفته آینده نهایی شود."

 

 

1521272

 


در این گزارش همچنین آمده است که طارمی به قولش به پورتو متعهد است و بعد از بازگشت به پرتغال قرارداد رسمی اش را با این باشگاه منعقد می کند:" او دیگر بخشی از تیم ملی نخواهد بود که پیش از این قرار بود روز پنجشنبه 17 شهریور در یک بازی دوستانه به مصاف ازبکستان برود." بازی تیم ملی ایران برابر ازبکستان به دلیل تغییراتی که فیفا در تاریخ برگزاری رقابت های ملی به وجود آورد به لغو شد و حالا طارمی می تواند برای انتخاب باشگاه آینده اش به پرتغال بازگردد.


"رکورد" ساعاتی پیش از این و در گزارشی دیگر نوشته بود که پورتو بابت حضور طارمی در تیمش نگرانی ندارد و انتقال این بازیکن به قهرمان سابق اروپا تضمین شده است.


مهدی طارمی مهاجم فصل گذشته ریوآوه و بازیکن سابق تیم پرسپولیس با پیشنهاد 6 میلیون یورویی پورتو روبرو شده و اخبار حاکی است که او بزودی قرارداد نهایی اش را با این باشگاه امضا می کند

دیدگاه‌ها