کد خبر : 1703443 | 31 مرداد 1399 ساعت 15:00 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین نتیجه تاریخ نفت مسجدسلیمان با تارتار

نفت مسجدسلیمان با هدایت مهدی تارتار بهترین نتایج تاریخ خود در لیگ برتر را به دست آورد.

بهترین نتیجه تاریخ نفت مسجدسلیمان با تارتار

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در سال های گذشته همواره تیمی بوده که عادت داشتیم آن را در کورس سقوط به دسته اول ببینیم. این تیم اما در لیگ نوزدهم با هدایت مهدی تارتار کاملا متحول شد و روزهای فوق العاده ای را پشت سر گذاشت.


روزی که تارتار قبول کرد به مسجدسلیمان برود و کارش را شروع کند، هیچ کس فکر نمی‌کرد او بتواند یک تیم پایین جدولی را تا این حد بالا بیاورد اما این مربی موفق و جوان اقدامات موثری انجام داد. تارتار تیمی که در طول فصل مشکلات مالی بسیار زیاد و امکانات سخت افزاری بسیار ضعیفی داشت را به خوبی به مدیریت کرد و در نهایت هم با کسب رتبه هشتم در لیگ نوزدهم بهترین جایگاه تاریخ این باشگاه را رقم زد.


نفتی ها دیروز فصل را هم خوب به پایان بردند و با برد یک بر صفر مقابل پارس جنوبی زمینه ساز سقوط این تیم شدند و البته خودشان را در جدول به رده هشتم رساندند.


تیم تحت هدایت تارتار برای اولین بار در تاریخ به نیمه نهایی جام حذفی هم صعود کرده است. اگرچه بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی تاکید کردند که در بازی با تراکتور حاضر نمی‌شوند اما همین که آنها به جمع 4 تیم برتر حذفی رسیدند، اتفاق بزرگی را رقم زدند.

دیدگاه‌ها