کد خبر : 1703815 | 02 شهریور 1399 ساعت 17:25 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

اوون هارگریوز:

سیتی به یک کمپانی جدید نیاز دارد نه لیونل مسی

در روزهای گذشته از منچسترسیتی به عنوان یکی از گزینه های لیونل مسی در صورت جدایی او از بارسا نام برده شده است.

سیتی به یک کمپانی جدید نیاز دارد نه لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یک بار دیگر دستش از قهرمانی چمپیونزلیگ کوتاه ماند و با شکست 3-1 از لیون در یک چهارم نهایی نتوانست به ماجراجوایی های خود در این جام ادامه دهد. سیتی فصل گذشته تنها موفق به قهرمانی در جام اتحادیه شد.

پس از جدایی ونسان کمپانی از سیتی در تابستان سال گذشته، بسیاری معتقدند سیتیزن ها از لحاظ دفاعی دچار مشکل هستند و همین قضیه نیز دلیل اصلی شکست از لیون بود. نیمکت نشینی برناردو سیلوا، داوید سیلوا، ریاض محرز و فیل فودن هم باعث انتقادات زیادی از پپ گواردیولا شد. مربی ای که تیمش را با سیستم 3-4-3 به زمین فرستاد و تاوانش را هم پس داد.

 

 

1499943

 

 

اوون هارگریوز ستاره سابق بایرن و تیم ملی انگلیس که برای یونایتد و سیتی هم سابقه بازی دارد، معتقد است سیتیزن ها به جای لیونل مسی باید روی جذب یک مدافع جدید و در حد واندازه های کمپانی تمرکز کنند.

او در این رابطه به بی تی اسپورتس گفت:« اطمینان دارم که اگر پپ بخواهد، می تواند مسی را به سیتی بیاورد اما به لیورپول نگاه کنید که با جذب ویرژیل فن دایک و تقویت خط دفاعش، به چه تیمی قدرتمندتری تبدیل شد. پپ به یک ونسان کمپانی جدید نیاز دارد نه لیونل مسی. کسی که مثل کمپانی بتواند در حساس ترین بازی ها خط دفاع تیمش را مستحکم کند.

 

 

1521849

 

 

در بازی با لیون شاید برای اولین بار گواردیولا سیستم تیمش را با سبک بازی حریف منطبق کرد و شکست خورد. پپ یک مربی مبتکر است و معمولا 9 تصمیم از 10 تصمیمش درست هستند ولی برابر لیون او انتخاب های اشتباهی داشت.»

 

 

1521773

 

 

هارگریوز در مورد شایعات جدایی مسی از بارسا گفت:« پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن معتقدم مسی در حالی زمین را ترک کرد که با خودش می گفت چه بلایی بر سر تیم آمده است؟البته  پس از شکست از رم و لیورپول بارسا زمینه شکست سنگین دیگری را در اروپا داشت و شاید این باخت سنگین لازم بود تا سران بارسا از خواب بیدار شده و لزوم تغییرات وسیع را حس کنند. به شخصه نمی توانم مسی را با پیراهن تیمی دیگر ببینم ولی طبعا دوست دارم او به لیگ برتر بیاید. البته معتقدم بارسا همه تلاشش را برای حفظ مسی خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها