کد خبر : 1704263 | 04 شهریور 1399 ساعت 23:33 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت و سودای قهرمانی؛ در اولین فصل حضور (عکس)

ساکت الهامی کنار خط 90 دقیقه سخت و پرالتهاب را پشت سر گذاشت؛ چرا که تراکتور در لیگ برتر چهارم شده و اگر قرار بود به دیدار پایانی جام حذفی صعود نکند همه چیز تلخ تمام می شد.

به گزارش "ورزش سه"، ضربه تمام کننده سعید مهری برای خوشبختی ساکت و تراکتور کافی بود و حالا این مربی جوان و تیمش می توانند سودای قهرمانی داشته باشند. و صعود مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا. تراکتور بعد از امتیازاتی که در بازی های حساس لیگ برتر از دست داد؛ البته امتیازات کمی که اول شانس قهرمانی و دوم شانس نایب قهرمانی را از این تیم گرفت باتجربه تر شده و با تکیه بر این تجربیات می تواند محکم تر در فینال دیدار حذفی گام بردارد. 

 

 

 

 

در اولین فصل حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی صعود به دیدار پایانی جام حذفی یک موفقیت بزرگ برای ساکت الهامی محسوب می شود که این موفقیت با تصاحب جام کامل می شود. ساکت الهامی و مردان باتجربه اش نیمی از راه را طی کرده اند و حالا باید منتظر دربی 93 بمانند تا حریف را بشناسند. 

 

هفته هاست ساکت الهامی روزهای سنگینی را در تراکتور تجربه می کند؛ به خصوص در روزهای اخیر که شایعه حضور یک مربی اسمی در تراکتور پر رنگ شده. قهرمانی در جام حذفی بهترین مرهم برای موقعیت های از دست رفته در لیگ برتر است و چه بسا رای به ادامه حضور این مربی جوان در تراکتور دهد. به خصوص که یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد. اعتماد تراکتور به ساکت الهامی که برای اولین بار در لیگ برتر صورت گرفت یک اتفاق مثبت بود و این مربی جوان هم می کوشد با قهرمانی در جام حذفی به خوبی جواب این اعتماد را بدهد. البته فوتبال با نتیجه ای غیر از این هم برای تراکتور ادامه خواهد داشت و هم برای ساکت. تراکتور دوباره می تواند برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی برنامه ریزی کند و ساکت هم راه سختی که در فوتبال ایران به عنوان سرمربی آغاز کرده ادامه دهد. 

 

 

 

 

تراکتور یک روز زودتر از تیم های آبی و قرمز می تواند برای قهرمانی در جام حذفی برنامه ریزی کند؛ جامی که اگر به تبریز برود نشان می دهد اعتماد به مربیان جوان می تواند جام آور هم باشد و راه را برای اعتماد دیگر باشگاه ها به مربیان جوان باز خواهد کرد. ساکت با وجود اینکه اولین فصل حضور در لیگ برتر را به عنوان سرمربی تجربه می کند حالا برای تصاحب جام حذفی روی تجربه شاگردان اسمی اش حساب وِیژه ای باز کرده است؛ اشکان دژاگه – مسعود شجاعی و ... و البته امروز به خوبی متوجه شد حتما نباید از مهاجمان خود انتظار گلزنی داشته باشند. مهاجمانی که هفته هاست راه گلزنی را گم کرده اند.

دیدگاه‌ها