کد خبر : 1704597 | 06 شهریور 1399 ساعت 15:50 | 60K بازدید | 4 دیدگاه

خلاصی از دستمزد 120 میلیون یورویی

لئو در تله بارتو؛ فروش مسی راه نجات بارسا

برخی معتقدند لیونل مسی با ارسال بوروفکس به باشگاه بارسلونا و درخواست برای فسخ قرارداد، در تله کادر مدیریتی باشگاه افتاده است.

لئو در تله بارتو؛ فروش مسی راه نجات بارسا

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا خواستار فسخ قرارداد و جدایی به عنوان بازیکن آزاد شده است. درخواستی که بلافاصله از سوی باشگاه رد شد و روز گذشته رامون پلانس مدیر ورزشی نیز تاکید کرد که روی مسی برای فصل بعد حساب کرده اند اما این شاید ظاهر ماجرا باشد و در باطن، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بیش از همیشه نیاز به فروش مسی داشته باشد.

 

 

1522944

 

 

باشگاه بارسلونا یکی از باشگاه هایی بود که از ناحیه شیوع کرونا بیشترین ضرر اقتصادی را متحمل شده است. گفته می شود این رقم به 300 میلیون یورو نزدیک می شود. 

برای هیچ مدیر باشگاهی جدایی مسی نمی تواند خبر خوبی باشد. هیچ هوادار و هیچ مسئولی در بارسلونا نیز از جدایی مسی خوشحال نخواهند شد ولی شرایط بارسا به گونه ای است که رفتن مسی می تواند باعث نجات این باشگاه از سقوط اقتصادی بیشتر باشد.

 

 

1523084

 

 

تاکنون لوئیس سوارز، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و ساموئل اومتیتی از سوی رونالد کومان سرمربی جدید بارسا در فهرست فروش قرار داده شده اند و اگر جدایی مسی نیز قطعی شود، بارسا احتمالا 220 میلیون یورو ذخیره خواهد کرد و 25 درصد این مبلغ نیز به دستمزد بازیکنان اختصاص پیدا خواهد کرد.

اگر فرض را بر این بگذاریم که مسی با توافق دو طرفه و به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شود، بازهم باشگاه می تواند 120 میلیون یورو ذخیره کند. مبلغی که شامل دستمزد و پاداش های مسی در طول یک سال می شود.

بارسا در ظاهر تلاش برای حفظ مسی دارد ولی باشگاهی که از لحاظ اقتصادی نتوانسته توازن درستی در سال های اخیر ایجاد کند، با شیوع کرونا به ورطه سقوط رفته تا جایی که حالا جدایی مسی می تواند یک راه نجات برایش محسوب شود. بارسا این روزها بیش از همیشه به خانه تکانی و ذخیره پول نیاز دارد.

 

دیدگاه‌ها