کد خبر : 1704251 | 12 شهریور 1399 ساعت 22:41 | 2.7M بازدید | 87 دیدگاه

بمب اتم در منچستر منفجر می‌شود؟

زنده؛ لحظه به لحظه با اخبار جدایی مسی از بارسلونا

به نظر می رسد که لیونل مسی در آستانه جدایی از باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

زنده؛ لحظه به لحظه با اخبار جدایی مسی از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی گمان می کرد که مسئله جدایی لیونل مسی از بارسلونا تا این حد جدی شود اما این اتفاق رخ داده و طی دقایق گذشته تمام منابع معتبر گزارش دادند که فوق ستاره آرژانتینی در خواست جدایی خود را به باشگاه کاتالانی ارسال کرده و می خواهد هر طور که شده نوکمپ را ترک کند.

 

در اینجا لحظه به لحظه اخبار جدایی مسی و واکنش ها در این باره را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

 

 

چهارشنبه 12 شهریور

 

23:45: موندو مدعی شد در جلسه بین بارسلونا و پدر مسی، باشگاه کاتالانی پیشنهاد تمدید قرارداد به فوق ستاره آرژانتینی را ارائه داده است.

 

22:41: تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید معتقد است که جدایی لیونل مسی از بارسلونا علاوه‌بر این تیم، برای لالیگا نیز ضرر بسیار بزرگ محسوب می شود.

 

21:23: برخی منابع ادعا می‌کنند که این امکان وجود دارد جلسه خورخه مسی با بارتومئو به فردا موکول شود.

 

20:35: با وجود شایعاتی که درباره جلسه پدر مسی با جوزپ بارتومئو مطرح شده بود اما هنوز خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.

 

19:30: کواترو ادعا می‌کند که لیونل مسی در خانه لوئیس سوارز حضور دارد و در انتظار مشخص شدن نتیجه جلسه پدرش با باشگاه بارسلونا است.

 

18:30: طبق ادعای موندودپورتیوو پدر مسی شش ساعت گذشته را در دفتر خود و همراه با پسر بزرگش رودریگو حضور داشته و در انتظار مشخص شدن برنامه زمانی ملاقات با بارتومئو است. او در این مدت ساعتی برای صرف ناهار و با ماشین به یک رستوران ایتالیایی رفته است.

 

16:50: هوگو سانچس اسطوره مکزیکی رئال معتقد است در صورت جدایی مسی لالیگا جذابیت گذشته را برای فوتبال دوستان نخواهد داشت.

 

15:40: ادو آگیره دوست صمیمی رونالد: مسی در حال انجام بزرگترین خیانت تاریخ فوتبال است.

 

14:50: پدر لیونل مسی در بدو ورود به بارسلونا تایید کرد که ماندنی شدن پسرش در بارسا را بسیار دشوار می بیند. 

 

 

1524183

 

14:00: حضور لیونل مسی و غیبت لوئیس سوارز در تصویر جدید منتشر شده توسط باشگاه بارسلونا برای فروش پیراهن های جدید گمانه زنی های بسیاری را باعث شده است.

 

12:28 فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا می‌گوید لیونل مسی با وجود درخواست جدایی از بارسلونا همچنان در گروه واتس اپی بازیکنان بارسا عضویت دارد.

 

1524161

 

12:00 ویکتور فونت نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید احتمال خروج لیونل مسی از بارسلونا بالا رفته و ممکن است برای حفظ او دیگر دیر شده باشد.

 

1524155

 

11:20 کانر کودی مدافع ملی‌پوش انگلیسی و کاپیتان باشگاه ولوز می‌گوید از احتمال حضور لیونل مسی در لیگ برتر هیجان زده است ولی در عین حال از تصور بازی کردن در مقابل مسی به عنوان یک مدافع تا اندازه‌ای نگران شده است.

 

1524132

 

10:40 لیونل مسی بیش از یک دهه است که ستاره بی بدیل و بی چون و چرای بارسلونا است. نام مسی در این مدت با نام باشگاه کاتالان در هم تنیده شده. از این گذشته مسی و پیراهن شماره 10 بارسلونا به زوجی ابدی تبدیل شده اند و بعید به نظر می‌رسد به این زودیها کسی فراموش کند که این پیراهن سال‌ها بر تن چه اسطوره‌ای بوده است. تا جایی که رونالدینیو شماره 10 پیش از مسی گفته بود بارسا باید بعد از بازنشستگی مسی شماره 10 خود را هم بازنشسته کند. سوال هواداران بارسا این است که در صورت جدایی مسی چه آینده ای در انتظار این پیراهن خواهد بود؟

 

1524125

 

10:00 بررسی حساب اینستاگرام باشگاه بارسلونا نشان می دهد از روز 15 آگوست (25 مرداد) در این صفحه دیگر هیچ اشاره‌ای به لیونل مسی وجود ندارد.

 

1524113

 

09:00 نشریه بریتانیایی دیلی رکورد مدعی شد لیونل مسی با باشگاه منچسترسیتی بر سر مفاد مالی قرارداد احتمالی به توافق رسیده و مبلغ این قرارداد پنج ساله، 700 میلیون یورو خواهد بود.

 

 

سه شنبه 11 شهریور

 

23:11: پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر تایید کرد این باشگاه هیچ علاقه‌ای به جذب لیونل مسی ندارد و اقدامی در این باره انجام نخواهد داد.

 

22:18: خورخه مسی، پدر لیونل مسی دقایقی پیش آرژانتین را به مقصد بارسلونا ترک کرد تا درباره جدایی فوق ستاره آرژانتینی با سران بارسا مذاکره کند.

 

 

1524087

 

 

21:57: فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا معتقد است که جدایی احتمالی لیونل مسی ضربه بزرگی برای این باشگاه خواهد بود.

 

20:53: بر اساس ادعای برخی منابع اسپانیایی، پدر لیونل مسی فردا صبح برای انجام مذاکرات با باشگاه بارسلونا وارد این شهر خواهد شد.

 

19:19: بر اساس ادعای الچرینگیتو لوئیس سوارز لحظاتی پیش وارد خانه لیونل مسی شده اما هنوز مشخص نیست که دلیل این ملاقات چه چیزی خواهد بود.

 

18:00: در آستانه ملاقات پدر مسی و جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا موضع دو طرف همچنان متفاوت است. بارتومئو پیشنهاد تمدید تا 2022 را مدنظر دارد ولی خورخه مسی قصد دارد پسرش را از نوکمپ خارج کند.

 

17:25: جوردی مستره نایب رئیس بارسا در مورد جدایی احتمالی مسی گفت که  جدایی با ارسال بوروفکس برای بهترین بازیکن تاریخ پسندیده نیست.

 

16:53: واکنش اریک گارسیا مدافع سیتی به قضیه جدایی مسی: به من ارتباطی ندارد. این چیزی بین مسی و بارسلوناست.

گارسیا احتمالا پس از سه سال به بارسلونا باز خواهد گشت.

 

16:18: امیل روسود عضو سابق هیئت مدیره بارسا معتقد است مسی قلبا به خاطر جدایی از بارسلونا ناراحت است و اگر مدیریت باشگاه بر عهده کسی غیر از بارتومئو بود، او هم ماندنی می شد.

 

15:29: منچسترسیتی تنها در صورتی حاضر است برای جذب مسی اقدام کند که او بازیکن آزاد باشد.

 

15:10: مارکا نوشته است که در هیئت مدیره بارسا دودستگی ایجاد شده و برخی معتقدند باید به مسی اجازه جدایی داد و قراردادش را فسخ کرد. این عده مخالف اصرار بارتومئو رئیس باشگاه برای ماندنی کردن مسی به هر قیمتی هستند.

 

14:53:  طبق ادعای موندودپورتیوو، پپ گواردیولا در ملاقات با مسی به وی گفته است که بهتر است در بارسلونا بماند و به فوتبالش در این باشگاه خاتمه دهد.

 

14:15: لیونل مسی امروز هم در تمرین بارسلونا غیبت کرد تا همچنان روی عقیده خود برای جدایی اصرار داشته باشد.

 

13:00 چیکی بگیرستن مدیر ورزشی منچسترسیتی در حال حاضر در شهر بارسلون به سر می برد و مشغول مذاکره با باشگاه بارسلونا است.

 

12:00 رادیو کادنا سِر در اسپانیا مدعی شد پدر مسی، خورخه، این هفته قرار است با مدیران بارسلونا مذاکره کند تا راهی برای حل و فصل اختلافات بیابد.

 

11:00 رادیو اسپانیایی کادنا سِر مدعی شد منچستریونایتد اگر موفق به جذب لیونل مسی در تابستان جاری شود با او قراردادی دوساله امضا خواهد کرد.

 

10:00 سرمربی تیم آمریکایی لس آنجلس گلکسی می‌گوید امیدوار است لیونل مسی به لیگ MLS آمریکا مهاجرت کند چون به این ترتیب، وضعیت این لیگ تغییری اساسی خواهد کرد.

 

 

دوشنبه 10 شهریور

 

21:20: تونی فریکسا، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در رابطه با اخبار جدایی مسی گفت: "بر اساس اخباری که از منابع مختلف شنیده ام، تصمیم مسی غیر قابل بازگشت و قطعی است. من اعتقاد دارم که هیچ برگشتی در مورد این موضوع وجود ندارد."

 

21:00: باشگاه منچسترسیتی در حال مهیا کردن مراسم معارفه لیونل مسی به شکلی باشکوه بعد از نهایی شدن این انتقال است.

 

20:35: اینتر علاقه ای به جذب لیونل مسی ندارد و پرداخت دستمزد هنگفت او در توان این باشگاه نیست.

 

20:00: رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید در مورد احتمال جدایی مسی از بارسا گفت: "جدایی لیونل مسی به ضرر رئال مادرید نیز خواهد بود. حضور یک بارسلونای قدرتمند در لالیگا اهمیت زیادی دارد و این باشگاه به عنوان رقیب برای رئال مادرید نیز مناسب است، زیرا این رقابت باعث پیشرفت هر دو تیم می شود. این اتفاق در گذشته در مورد کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز رخ داد و  این دو بازیکن در دو تیم رقیب به میدان می رفتند که باعث شد تبدیل به بازیکنان بهتری شوند و این یک واقعیت است.

 

19:27: اولین تمرین رسمی بارسلونا زیر نظر رونالد کومان آغاز شد و مطابق انتظار خبری از لیونل مسی در تمرینات نبود.

 

1523815

 

18:37: در حالی که گفته می شد امروز از فرودگاه ال پرات بارسلونا پروازی اختصاصی برای مسی به مقصد منچستر پیش بینی شده، در نهایت مشخص شد که پرواز متعلق به پپ گواردیولا بوده است.

 

18:16: ماکسی بیانکوچی پسرخاله مسی نیز تایید کرد که او از بازی در بارسلونا خسته شده و به دنبال تجربه یک چالش جدید و جاه طلبانه تر است.

 

18:00:  مدیران بارسلونا معتقدند فقط یک راه برای جدایی قانونی لیونل مسی وجود دارد و او تنها در صورتی که یک فصل فوتبال بازی نکند و فصل بعد راهی تیم جدیدی شود، می تواند رایگان نوکمپ را ترک کند.

 

17:00: فضای مسموم بوجود آمده در بارسلونا به دلیل درخواست جدایی لئو مسی و البته اخراج تلفنی سوارز از سوی سرمربی جدید این تیم رونالد کومان باعث شده لائوتارو مارتینز در تصمیم خود برای پیوستن به بارسا تجدیدنظر کند.

 

15:30: بارتومئو به پدر لیونل مسی پیشنهاد تمدید دو ساله قرارداد با اجازه فسخ در سال آینده را در جلسه پیش رو خواهد شد.

 

14:15: مسی در تمرین امروز بارسلونا حاضر نخواهد شد که این کار به معنای نقض قوانین است و بارسلونا می تواند بخشی از حقوق او را کسر کند.

 

13:00: بارسلونا مبلغ 90 میلیون پوند به اضافه 3 بازیکن را از منچسترسیتی برای فروش لیونل مسی درخواست کرده است.

 

11:30: شب گذشته در برنامه "El Cas Messi" شبکه تی وی سه کاتالونیا از هواداران بارسا خواسته شد تا در مورد اینکه آیا بارسا باید با درخواست مسی موافقت کرده و او را رایگان از دست بدهد، نظر بدهند. نتیجه جالب بود. با اینکه مسی نقش اول فتح 34 جام این باشگاه در 20 سال گذشته بوده اما 73 درصد مخالف او هستند و معتقدند باشگاه باید از این انتقال مبلغی قابل توجه را دریافت کند و تنها 27 درصد با مسی موافقت کردند.

 

10:00: خبری عجیب مبنی بر تمایل مارتین برایثویت به پوشیدن لباس شماره 10 برای فصل بعد و درمیان گذاشتن این خواسته با باشگاه بوده که البته به شدت از سوی او مورد تکذیب قرار گرفته است.

 

یکشنبه 9 شهریور

 

 

 

1523594

 

 

16:42: لالیگا با انتشار بیانیه ای ادعای بارسا را تایید کرد و گفت که بند فسخ 700 میلیون یورویی مسی دارای اعتبار است و هر باشگاهی او را می خواهد، باید چنین مبلغی را پرداخت کند.

 

15:50: طبق گزارش مارکا، وکلای مسی هم امروز ادعای کادنا سر را تایید کردند و گفتند که این بازیکن بند فسخ 700 میلیونی ندارد و از ماه ژوئن دیگر اعتبارش را از دست داده است.

 

15:18: اسکیل دانخلو بازیکن آرژانتینی سابق سیتی به مسی توصیه کرد به منچسترسیتی نرود چون در منچستر همیشه باران می بارد و خانه ها یک شکل هستند. شهری کاملا متفاوت با بارسلونای خوش آب و هوا!

 

14:43:  طبق ادعای اسپورت، لیونل مسی در صورت اصرار به جدایی از بارسا از سوی فیفا مجوز لازم را دریافت خواهد کرد و سپس کار او با بارسا به جدل قضایی کشیده خواهد شد.

 

14:27: جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا به پدر لیونل مسی گفته است که بهتر است به بارسلونا نیاید چون برای جدایی مسی مذاکره نخواهد کرد.

 

14:00: لیونل مسی با عدم حضورش در تست کرونای باشگاه بارسلونا عملا نشان داد که قصدش برای جدایی جدی است.

 

22:50: غیبت ادامه دار لیونل مسی در تمرینات بارسلونا ممکن است باعث شود باشگاه کاتالانی این فوق ستاره آرژانتینی را با جرایم مالی سنگین روبرو کند.

 

21:35: بر اساس ادعای ESPN لیونل مسی تصمیم قطعی خود را برای جدایی گرفته و فردا در تمرینات بارسلونا حاضر نخواهد شد.

 

20:30: توتو مرکاتو ایتالیا مدعی شد که لیونل مسی در صورت انتقال به سری آ، حضور در یوونتوس را به اینتر ترجیح می دهد

 

19:40: موندو دیپورتیوو فردا روز بسیار مهمی برای بارسلونا تلقی می‌کند چرا که مشخص می‌شود که آیا لیونل مسی در تمرینات حضور خواهد یافت یا خیر.

 

18:30: یکی از خبرنگاران نشریه آاس شانس ماندن مسی در بارسلونا را تنها 5 درصد پیش‌بینی کرد

 

17:30: نقاشی روی دیوارهای شهر بارسلونا که رنگ و بوی جدایی لیونل مسی از بارسا را تداعی می کند.

 

 

1523441

 

 

16:05: جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا دفتر حقوقی باشگاه را به دلیل مشاوره دادن به مسی برای ارسال بوروفکس تعطیل کرد.

 

15:36: مارکا امروز مدعی شد که سران بارسلونا از ماه جولای مطلع شده بودند که مسی قصد جدایی دارد و بوروفکس مسی هرگز آنها را شکست زده نکرده است.

 

14:53: امیل روسود عضو سابق هیئت مدیره بارسلونا معتقد است که لیونل مسی در نهایت از جدایی منصرف خواهد شد چرا که توافق مشترک با سران باشگاه مقدور نخواهد بود.

 

14:05: هریستو استویچکوف اسطوره بلغاری بارسلونا ضمن انتقاد از مدریت باشگاه در مورد قضیه مسی گفت:«  ما قصد داریم یک اسطوره را به فراموشی بسپاریم و می‌خواهیم بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا را با ضربه ای محکم راهی بیرون باشگاه کنیم. در واقع ما درحال لکه دار کردن شخصیت و جذبه نام او هستیم. من عضوی از باشگاه بارسلونا هستم و به همین خاطر است که از کلمه ما به جای آنها استفاده می کنم»

 

13:15: جوزپ ماریا مینگیا استعدادیاب سابق براسا معتقد است به دلیل مشکلات حقوقی مسی 90 درصد فصل بعد را در بارسا خواهد ماند.

 

12:00 منابع اسپانیایی با انتشار عکسی ادعا کردند که پپ گواردیولا در شهر بارسلونا حضور دارد. باید دید آیا حضور پپ در این شهر برای مذاکره با لیونل مسی است؟

 

1523290

 

 

11:00 نشریه فرانسوی اکیپ از قول لئوناردو مدیر ورزشی PSG می‌گوید پدر لیونل مسی به باشگاههای خواهان او اعلام کرده که پسرش تصمیم خود را درباره باشگاه آینده خود گرفته است.

 

 

09:40 نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد باشگاه یوونتوس به صورت جدی به رقابت برای جذب لیونل مسی وارد شده و تماس‌هایی با او و نزدیکانش برقرار کرده.

 

1523264

 

 

09:20 خبر جعلی سایت هک‌شده کروزیرو: مسی به برزیل آمد! باشگاه برزیلی کروزیرو خبر جذب لیونل مسی را از وبسایت خود حذف کرد و گفت سایت این باشگاه هک شده و برای پیدا کردن هکرها تلاش خواهد کرد.

 

1523263

 

 

جمعه 7 شهریور

 

23:07 - رادیو کاتالونیا: مسی روز یکشنبه در تست PCR باشگاه بارسلونا شرکت نخواهد کرد و به تمرینات تیم ملحق نمی‌شود؛ حتی با استعفای بارتومئو نظر این فوق ستاره آرژانتینی تغییر نمی‌کند.

 

1523158

22:22 - مارکا: بارسلونا به درخواست لیونل مسی درباره مذاکره برای جدایی‌اش پاسخ داد و گفت: یا برای تمدید مذاکره خواهیم کرد یا موضوعی برای گفتگو وجود ندارد.

 

21:57 - آلفردو مارتینز؛ بارسلونا قصد ندارد مذاکره ای برای فروش مسی انجام بدهد و بارتومئو به هیچ وجه نمی‌خواهد مسی را با رقمی کم تر از 700 میلیون یورو از تیم جدا بشود.

 

21:20: سایت گل مدعی شد لیونل مسی قصدی برای درگیری و ایجاد جنجال ندارد و هدف او ملاقات با مدیران بارسلونا و جدایی از بارسلونا در شرایطی دوستانه و با توافق طرفین است. اما پاسخ مدیران بارسلونا به این درخواست قرار ملاقات منفی بوده و آنها تنها در صورت تمایل مسی به تمدید با او دیدار می کنند.

 

20:33:  نشریه موندو دپورتیوو مدعی شد مدیران بارسا به این نتیجه رسیده اند که تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی مسی را ندهند. به زودی جلسه ای بین هیئت مدیره باشگاه و پدر لیونل مسی برگزار می شود و موضوع باشگاه به این بازیکن اعلام خواهد شد. مدیران باشگاه معتقدتد لیونل مسی مهم ترین بخش پروژه رونالد کومان است و همه تلاش آنها معطوف به حفظ این بازیکن خواهد بود.

 

20:00: نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد اولین بار لیونل مسی هفته گذشته به فکر جدایی افتاده و با پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تماس گرفته است. مسی در این گفت و گو به گواردیولا اعلام کرده قصد دارد یک بار دیگر برنده جایزه توپ طلا شود و این هدف فقط زیر نظر او محقق خواهد شد.

 

19:19: کالچومرکاتو مدعی شد احتمال دارد پاری سن ژرمن برای معاضه بین نیمار و لیونل مسی وارد عمل شود.

 

18:20: ونسان کمپانی، کاپیتان سابق سیتی در مورد شایعات جذب مسی گفت:  اگر تصمیم لیونل مسی به جدیی از بارسلونا قطعی باشد من فقط می توانم به تصمیم او احترام بگذارم. من می توانم تصور کنم که پپ و مسی هنوز شماره تلفن های یکدیگر را دارند، بنابراین آنها می توانند با یکدیگر تماس بگیرند."

 

16:35: یورگن کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا قرمزهای آنفیلد از جذب فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا یعنی لیونل مسی خوشحال خواهند شد یا خیر این پاسخ را ارائه داد: " بله چه کسی مسی را در تیم خود نمی خواهد؟
با این حال لیورپول هیچ فرصتی برای جذب لیونل مسی ندارد چرا که ما قادر نیستیم بند فسخ او را بپردازیم."

 

 

1523210

 

 

16:05: بر اساس ادعای اسپورت سران بارسلونا معتقد هستند که لیونل مسی به طور قطع در تمرینات روز یکشنبه حاضر خواهد شد.

 

15:45: به نظر نمی‌رسد که رونالد کومان تصمیمی برای صحبت کردن دوباره با لیونل مسی به منظور قانع کردن این بازیکن برای ماندن در بارسلونا داشته باشد.

 

15:10: اسپورت مدعی شد این احتمال وجود دارد که لیونل مسی طی ساعات آینده بیانیه ای را درباره مسائل پیش آمده منتشر کند.

 

14:45: اسپورت مدعی شد در صورت شرکت نکردن لیونل مسی در تمرینات این بازیکن با جریمه مالی روبرو خواهد شد.

 

14:20: استیون ژانگ مالک باشگاه اینتر قصد دارد از دولت چین برای جذب لیونل مسی کمک بگیرد.

 

 

1521531

 

 

13:40: موندو مدعی شد که لیونل مسی اصلا نمی خواهد در استعفای جوزپ بارتومئو نقشی ایفا کرده باشد.

 

13:10: با وجود این که گفته شد لیونل مسی در تمرینات یک شنبه بارسلونا شرکت خواهد کرد اما اسپورت این موضوع را در هاله ای از ابهام تلقی می کند.

 

12:30 خوان کوادرادو مهاجم کلمبیایی یوونتوس می گوید با وجود شایعات اخیر درباره احتمال پیوستن لئو مسی به یوونتوس و به واقعیت تبدیل شدن رویای همبازی شدن رونالدو و مسی در یک تیم، او چنین اتفاقی را بعید می داند. 

 

1523194

 

 

12:00 دیلی میل فاش کرد که لیونل مسی بعد از شکست تاریخی 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان با پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و مربی سابقش در بارسا تماس تلفنی گرفته و از قصد خود برای پیوستن به این تیم انگلیسی خبر داده. هدف مسی این بوده که دریابد نظر پپ درباره چنین انتقالی چیست. دیلی میل به نقل از منابع خود می گوید پپ از شنیدن این خبر از زبان مسی بسیار خوشحال و هیجان زده شده است.

 

1523191

 

 

11:20 شوخی شان دایک، سرمربی تیم انگلیسی برنلی، با شایعات نقل و انتقالاتی لیونل مسی: "ایجنت مسی گفت او هنوز هم مایل است به تیم ما بیاید. او خودش پولی که ما باید بدهیم را می پردازد چون عاشق بازی کردن برای برنلی است و شیفته فوتبال بی نظیری است که ما بازی می کنیم".

 

1523184

 

 

10:40 میگل بلاسکس، خبرنگار اسپانیایی: مسی فصل آینده قطعا بازیکن بارسا نیست و خبر جدایی قطعی او به زودی اعلام علنی خواهد شد.

 

1523172

 

 

10:20 کارل هاینتس رومینیگه رئیس بایرن مونیخ: ما قادر به پرداخت هزینه خرید بازیکنی مثل مسی نیستیم. چنین کاری مغایر سیاست کاری و فلسفه باشگاه ما است. واقعیت این است که من از شنیدن خبر ترک بارسا توسط مسی ناراحت شدم. مسی کسی است که نامش با تاریخ بارسا عجین شده و من معتقدم باید در همان باشگاه به فوتبالش پایان دهد.

 

1523173

 

 

 

10:00 دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید این ادعا که مسی و گریزمان نمی‌توانند در بارسلونا در کنار هم بدرخشند درست نیست و اگر به گریزمان فرصت داده شود می‌تواند در بارسا و کنار لئو مسی بهترین درخشش ممکن را به نمایش بگذارد.

 

1523154

 

 

09:30 نشریه فرانسوی اکیپ مدعی است آنتوان گریزمان در مرکز جنجال اخیر بر سر قصد جدایی لئو مسی از بارسا قرار دارد. این روزنامه امروز صفحه اول خود را به این مساله اختصاص داده و از تیتر "گریزمان در مرکز تنش" استفاده کرده. اکیپ مدعی است رونالد کومان تصمیم گرفته به گریزمان در تیمش نقشی محوری بدهد و حتی پیراهن شماره 7 را به او واگذار کرده. این مساله ناراحتی مسی را در پی داشته و از عوامل مهم در تصمیم او بده.

 

1523159

 

 

09:00 هواداران باشگاه آرژانتینی نیوولز اولد بویز در شهر روزاریو، تیمی که مسی دوران کودکی و نوجوانی اش را در آن سپری کرده با برگزاری راه پیمایی بزرگی در این شهر آرژانتینی خواهان بازگشت مسی به تیم شهر زادگاهش شدند.

 

1523163

 

1523162

 

پنج شنبه 6 شهریور

 


23:40: با وجود مطرح شدن شایعات علاقه پاری‌سن‌ژرمن به جذب لیونل مسی اما اکثر منابع فرانسوی اعتقاد دارند که به دلیل مباحث مربوط به فیرپلی مالی، انجام چنین انتقالی غیر ممکن است.

 

23:10: بر اساس ادعای خبرنگار اسپورت پدر لیونل مسی یک شنبه برای انجام مذاکرات با سران بارسا راهی بارسلونا خواهد شد.

 

22:40: رونمایی اسپورت از بسته پیشنهادی منچستر سیتی برای جذب مسی: "گابریل ژسوس، برناردو سیلوا و اریک گارسیا به علاوه 100 میلیون یورو"

 

22:23: بر اساس ادعای اسکای، نیمار به شکل رسمی از سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درخواست کرده که برای جذب لیونل مسی اقدام کنند

 

 

1523067

 

 

21:45: موندو دیپورتیوو مدعی شد سادیو مانه به گزینه جدید بارسلونا در صورت جدایی لیونل مسی تبدیل شده است.

 

 

1485746

 

 

21:15: اتلتیک شایعات حضور پدر لیونل مسی در شهر منچستر را تکذیب و مدعی شد که او در حال حاضر در کشور آرژانتین به سر می‌برد.

 

20:50: گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد مذاکرات لیونل مسی و منچسترسیتی وارد فاز پیشرفته ای شده است.

 

20:18: TV3 کاتالونیا می گوید جوزپ بارتومئو تنها در این صورت از ریاست بارسلونا استعفا می دهد؛ این که لیونل مسی به شکل علنی بگوید در صورت رفتن بارتومئو در بارسا خواهد ماند.

 

 

1509331

 

 

19:50: TYC SPORT مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن یک پیشنهاد جدید و البته بهتر از منچسترسیتی را برای جذب لیونل مسی ارائه داده است.

 

19:25: کواترو مدعی شد لیونل مسی با پیشنهاد منچسترسیتی موافقت کرده و به زودی سران این باشگاه برای انجام مذاکرات نهایی به شهر بارسلونا سفر خواهند کرد

 

 

1523129

 

 

18:10: ال چیرینگیتو تصویری از لوئیس سوارز مهاجم آبی و اناری‌ها را منتشر کرده و مدعی شده این تصویر از سوراز در حال خروج از منزل لیونل مسی شکار شده است؛ در همین شرایط نیز کواترو اعلام کرده که مسی حتی دیگر پاسخگوی جواب تلفن‌های بارتومئو هم نیست و به هیچ وجه نمی‌خواهد با این شخص قرار ملاقاتی را داشته باشد.

 

16:50: رژه ماشین های سرخ و مشکی در شهر روساریو؛ این حرکت برای امروز توسط هواداران نیوولز الدبویز برنامه ریزی دیده شده تا به این وسیله مسی را برای بازگشت ترغیب کنند.

 

 

1523093

 

16:05: به گزارش مارسلو بچلر، خبرنگاری که نخستین بار از تمایل نیمار و مسی برای خروج از بارسلونا خبر داده بود، این احتمال وجود دارد که لیونل مسی همچنان در بارسلونا به کارش ادامه دهد.
این خبرنگار برزیلی در مصاحبه با اسپورت اعلام کرده است مسی نمی‌خواهد فرزندانش دوران سختی که خود او در نوجوانی و پس از نقل مکان از آرژانتین به اسپانیا تجربه کرده بود را تجربه کنند و به همین دلیل ممکن است به خاطر فرزندانش همچنان در بارسلونا به فوتبالش ادامه دهد.

 

15:20: اریک گارسیا و گابریل ژسوس از سوی سیتی در مذاکرات انتقال مسی به بارسا پیشنهاد خواهند شد. این به شرطی است که مسی نتواند قراردادش را فسخ کند و همه چیز به مذاکرات دو باشگاه بستگی پیدا کند.

 

14:53: سادیو مانه ستاره لیورپول به بارسلونا پیشنهاد شده است. او را گزینه ای ایده آل برای پر کردن جای خالی مسی می دانند.

 

14:19: لیونل مسی دعوت بارتومئو برای ملاقات رودررو را نپذیرفته ولی اطلاع داده است که یکشنبه در تست کرونای باشگاه شرکت خواهد کرد.


13:26  آخرین های مسی در بارسلونا:

آخرین بازی در لالیگا در نیوکمپ:
• بارسلونا ۱ - ۲ اوساسونا 

آخرین بازی کوپا دل ری:
• بیلبائو ۱ - ۰ بارسلونا 

آخرین سوپر کاپ اسپانیا:
• بارسلونا ۲ - ۳ اتلتیکو مادرید 

آخرین بازی در لیگ قهرمانان اروپا:
• بارسلونا ۲ - ۸ بایرن 

آخرین الکلاسیکو:
• رئال مادرید ۲ - ۰ بارسلونا

بدون شک هیچ یکی از هواداران بارسلونا دوست ندارد این‌چنین قصه لیونل مسی و بارسلونا به اتمام برسد!

 

1522585

 

 

 

12:54 با تایید کریستین فالک خبرنگار مشهور و معتبر نشریه بیلد، بایرن مونیخ هیچ اقدامی برای جذب لیونل مسی نخواهد کرد.

 

1523010

 

 

12:50 ترکیب منتخبی از بازیکنانی که بیشترین تعداد بازی در کنار لیونل مسی رو داشتند.

 

1523008

 

 

12:10 تصویری بی‌نظیر از پایان یک دوره بزرگ و درخشان در بارسلونا و فوتبال اسپانیا.بارسای جدیدی شکل خواهد گرفت و مسی تازه‌ای با رنگ پیراهنی که هرگز ندیده بودیم.

 

1522975

 

 

11:45 سیگنال اینستاگرامی آگوئرو برای پیوستن مسی به سیتی؟ اقدام سرخیو آگوئرو در برداشتن شماره 10 از نام کاربری اینستاگرامی‌اش هواداران منچسترسیتی را به این نتیجه رسانده که لیونل مسی واقعاً در حال پیوستن به تیم‌شان است.

 

1522951

 

 

11:30 بر اساس گزارشها خورخه مسی پدر لیونل مسی برای مذاکره با باشگاه منچسترسیتی درباره انتقال احتمالی او به این تیم در شهر منچستر به سر می‌برد.

 

1522941

 

 

11:00 مسی- بارسا؛ وقایع‌نگاری یک ناسازگاری بزرگ. رابطه مسی- بارسا چگونه نابود شد؟ پنج دلیلی که باعث شد ابرستاره آرژانتینی و باشگاه کاتالان به جدایی برسند.

 

1522895

 

 

10:30 ال چیرینگیتو مدعی است لیونل مسی و لوئیس سوارز دیشب با هم شام خورده اند. مسلماً صحبت درباره آینده این دو بخش مهمی از این برنامه بوده.

 

1522927

 

 

10:00 یک وکیل ورزشی اسپانیایی به روزنامه آ اس گفته که بعد از بررسی دقیق همه ادعاها و اسنادی که تا این لحظه منتشر شده معتقد است باشگاه بارسلونا هنوز درباره آینده لیونل مسی نقش قابل توجهی خواهد داشت و مسی نمی‌تواند از نظر حقوقی به همه خواسته‌هایش برسد.

 

1522928

 

 

09:30 یک کاریکاتور جالب از مارسل کارتونیست اسپانیایی که به علاقه پپ به حضور لیونل مسی در تیمش اشاره دارد.

 

1522926

 

 

 

چهارشنبه 5 شهریور

 

23:40: هر لحظه به تعداد هواداران حاضر در بیرون باشگاه بارسلونا که از دست هیئت مدیره خشمگین هستند، افزوده می‌شود.

 

23:15: ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است که بهترین گزینه برای لیونل مسی حضور در منچسترسیتی و کار کردن دوباره با پپ گواردیولا خواهد بود.

 

22:50: تجمع اعتراضی هواداران بارسلونا و درخواست از مسی برای ماندن در این تیم.

 

 

1522819

 

 

22:10: هواداران بارسلونا یک بار دیگر جلوی در این باشگاه تجمع کرده و اعتراض خود را به مدیریت تیم شان اعلام کردند.

 

21:40: سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی عدد 10 را از کنار نام اکانت اینستاگرام خود حذف کرد تا شایعه حضور لیونل مسی در جمع سیتیزن ها و پوشیدن این شماره توسط او قوت بگیرد.

 

 

1522777

 

 

21:25: برخی منابع مدعی شده اند که باشگاه منچستریونایتد با پدر لیونل مسی ارتباط برقرار کرده است.

 

21:00: هفته آینده نمایند های باشگاه سیتی برای مذاکرات نهایی با مسی راهی بارسلونا خواهند شد(اوله)


20:30: بر اساس ادعای ESPN منچسترسیتی به دنبال جذب رایگان لیونل مسی است و قصد دارد در این راه برخی بازیکنان خود را برای معاوضه به باشگاه کاتالانی پیشنهاد دهد.


20:04: با وجود شایعاتی که درباره علاقه بایرن مونیخ به لیونل مسی منتشر شده اما بیلد آلمان این موضوع را تکذیب کرده است.

 

19:50: با وجود تکذیب علاقه یونایتد به مسی توسط گاردین اما دیگر منبع انگلیسی یعنی تایمز این موضوع را تایید کرده و می گوید شیاطین سرخ یکی از مشتریان ستاره آرژانتینی هستند.

 

 

1522469

 

 

19:30: در حالی که گفته می شد بارتومئو امروز جلسه ای با لیونل مسی برگزار خواهد کرد اما منابع اسپانیایی گزارش دادند که اصلاً فوق ستاره آرژانتینی در کاتالونیا حضور ندارد و برای تعطیلات به سفر رفته است.

 

19:30: در حالی که گفته می شد بارتومئو امروز جلسه ای با لیونل مسی برگزار خواهد کرد اما منابع اسپانیایی گزارش دادند که اصلاً فوق ستاره آرژانتینی در کاتالونیا حضور ندارد و برای تعطیلات به سفر رفته است.

 

19:05: جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا می گوید که منچستر‌سیتی پیشنهاد دو ساله به لیونل مسی ارائه داده و فران سوریانو از این باشگاه انگلیسی مشغول انجام مذاکرات با مسی شده است.

 

18:45: بر اساس ادعای گاردین منچستریونایتد هیچ علاقه ای به جذب لیونل مسی ندارد.

 

18:25: جوزپ پدرول، مجری و کارشناس شبکه الچرینگیتو، مدعی شد که لیونل مسی با باشگاه منچسترسیتی نزدیک شده است.

 

18:10: رادیو کاتالونیا مدعی شد لیونل مسی طی ساعات گذشته با پپ گواردیولا تماس گرفته و از او درخواست کرده که قرارداد خود را با منچسترسیتی تمدید کند؛ اتفاقی که حالا بیش از قبل به شایعات حضور فوق ستاره آرژانتینی در اتحاد دامن می زند.

 

 

1522692

 

 

17:53: ESPN ادعا کرد که سیتی قراردادی سه ساله به لیونل مسی پیشنهاد داده به علاوه اینکه او سال آخر فوتبالش را در لیگ آمریکا و با پیراهن نیویورک سیتی به میدان برود. مالکان هر دو باشگاه مشترک هستند.

 

17:25: گییم بالاگه خبرنگار اسپانیایی مشهور بی بی سی توئیت کرد که لیونل مسی تصمیم قطعی خود را گرفته و در حال حاضر نه به تجدید نظر در تصمیم خود که به انتخاب بهترین تیم برای ادامه فوتبالش فکر می کند.

 

17:10: تونی فریکسا سخنگوی سابق بارسلونا و نامزد ریاست این باشگاه در انتخابات ماه مارس حرکت مسی در ارسال بوروفکس برای فسخ قرارداد را بی احترامی بزرگ به باشگاه خواند.

 

16:50: توئیت برادر لوئیس سوارز در واکنش به درخواست جدایی مسی:« کار خوبی کرد و بهتر نیز خواهد شد.»

 

16:45: کیم دومنک خبرنگار دازن و لاسستا شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو گفت که بازیکنان بارسا اطمینان دارند تصمیم مسی تغییر نمی کند و اینکه اتفاقاتی حتی بدتر از این در راهند.

 

 

1522677

 

 

16:30: مطبوعات ورزشی دنیا در تسخیر لیونل مسی و جدایی احتمالی او از بارسلونا

 

16:12:  خوان گاسپارت رئیس سابق بارسا در مصاحبه با مارکا گفت که حاضر است مقابل مسی زانو بزند و برای ماندن او التماس کند.

 

16:05: دیاریو اسپورت نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا در خبری اختصاصی اعلام کرد که تصمیم مسی برای جدایی قطعی است و امکان منصرف شدن او وجود ندارد. حتی استعفای احتمالی بارتومئو هم نظرش را تغییر نخواهد داد.

 

15:55: اکانت رسمی سیتی با قرار دادن عکسی از یک آدم فضایی، خرید آخر خود را بازیکنی ماورا الطبیعه و فرازمینی توصیف کرد. لقب لیونل مسی فرا زمینی است.از ایموجی GOAT که برای توصیف لیونل مسی به کار می رود(به معنای بهترین بازیکن همه ادوار) نیز در این توئیت استفاده شده است.

 

1522664

 

15:48: جوزپ مانگوئلا، اولین مدیربرنامه مسی معتقد است با توجه به شرایط مالیاتی ایتالیا، لیونل مسی راهی اینتر خواهد شد.  دلیل این اظهار نظر این است که در ایتالیا به علت بحران های اقتصادی، از ورود سرمایه های خارجی استقبال شده و مالیات کمتری از آنها گرقته می شود.

 

15:38: اما رامون پلانس در ادامه موضع عجیبی داشته و مدعی شد در صورت جدایی لیونل مسی، برنامه بارسلونا جذب بازیکنان جوانی مانند پدری و ترینکائو است. او گفت: قصد درگیری نداریم و نمی خواهیم به بازیکنی که سالها برای بارسلونا زحمت کشیده بی احترامی کنیم. هر کاری ممکن باشد برای متقاعد کردن مسی به ماندن انجام می دهیم و در حال راضی کردن او هستیم.مسی نگفته نمی خواهد در تمرینات شرکت کند و باور کنید همه تلاش ما ماندن مسی است.

 

15:30: اولین واکنش رسمی از سوی باشگاه بارسلونا به اخبار چند ساعات گذشته جدایی مسی؛  رامون پلانس، مدیر ورزشی جدید بارسلونا اعلام کرد باشگاه امیدوار به حفظ لیونل مسی است و آنها می خواهند تیم را حول محور او بنا کنند. او در ادامه گفت: بارسلونا روی مسی حساب باز کرده و به جدایی او فکر نمی کند. بارسلونا به دنبال راه حلی مناسب برای توافق با مسی است.

 

 

 

14:55: ساعتی قبل اکانت رسمی سیتی در توئیتر اعلام کرد نام خرید جدید این باشگاه ساعت 17:30 به وقت ایران اعلام می شود تا شایعات در مورد رفتن مسی به لیگ برتر به اوج برسد.

 

1522645

 

14:29: امروز مراسم معارفه ترینکائو، بازیکن جوان و جدید بارسلونا برگزار شده و خیل فراوانی از خبرنگاران برای پوشش این رویداد و البته سوال در مورد آخرین وضعیت لیونل مسی راهی باشگاه شده بودند. اما بارتومئو ترجیح داد برای عدم مواجهه با سوالات در مورد لیونل مسی، بعد از عکس گرفتن و امضای قرارداد ترینکائو مراسم معارفه را ترک کند

 

1522648

14:10 - لئو مسی علی رغم 33 سال سن همچنان در جمع بهترین بازیکنان جهان است و امضای رویایی او برای هر باشگاهی است که آرزوی کسب عناوین مهم را دارد. اگرچه ارزش بازار آن با گذشت 30 سال کاهش یافته است، اما همچنان یکی از با ارزش ترین بازیکنان دنیای فوتبال است.


براساس وب سایت Transfermarkt که به ارزیابی فوتبالیست ها در سراسر جهان می‌پردازد، لئو مسی دارای ارزش 112 میلیون یورویی است. بالاترین ارزش آن در نیمه اول سال 2018 رخ داده، زمانی که وی ارزش 180 میلیون یورویی داشت. مسی که در سال 2012 ارزشی 112 میلیون یورو داشت، با درخشش متوالی خود در پیراهن بارسلونا توانست ارزش خود را به 180 میلیون یورو برساند.

 

در حال حاضر لئو مسی با توجه به سایت Transfermarkt، نهمین بازیکن با ارزش دنیای فوتبال است. این لیست تحت سلطه کیلیان امباپه با ارزش 180 میلیون یورو است و بعد از امباپه، استرلینگ، نیمار، مانه، سالو، کین، دی‌بروینه و سانچو با ارزش‌ترین بازیکنان فوتبال هستند. ارزش همه این بازیکنان در بازه بین 128 تا 117 میلیون یورو است.

 

13:47 طعنه به پیوستن لیونل مسی به منچسترسیتی. این کاربر سیتی را برای مسی تیمی کوچک می داند. "گواردیولا در حالی که بعد از پیروزی مقابل استیون‌ایج تاون در مرحله سوم جام اتحادیه برای مسی به خاطر هت تریک در این بازی دست می زند".

 

1522635

 

 

13:40 مسی دوران حضور خود در بارسلونا را در حالی به پایان می رساند که آمار بیشترین گل ، بیشترین پاس گل، بیشترین جام، بیشترین پیروزی، بیشترین نقش در گلهای بارسا، بیشترین تعداد فینال چمپیونزلیگ، بیشترین گل در چمپیونزلیگ، بیشترین پاس گل در چمپیونزلیگ، بیشترین گل در ال کلاسیکو، بیشترین پاس گل در ال کلاسیکو و بیشترین پیروزی در تاریخ باشگاه را به نام خود ثبت کرده. مسی بدون شک بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه است.

 

1522634

 

 

13:20 سهیل نوری‌پناه (سردبیر سایت هفت یک) :رونالد کومان مربی تواناییه.برای ورود به دوره جدید،مسی و سوارس و بقیه قدیمی ها باید برن .تو والنسیا وقتی اومد،قدیمی هایی مثل میگل انگولو،کانیزارس و البلدا که با رافا دو بار قهرمان لالیگا شده بودند و فینالیست سی ال رو به همین دلیل کنار گذاشت.نتونست زیر فشار هوادارا مقاومت کنه.اینجا هم شاید نتونه.اما فکری که تو سرشه منطقیه.

 

 

13:00 تنها عاملی که مسی به آن استناد خواهد کرد بندی است که به او امکان می‌دهد در پایان هر فصل قرارداد را فسخ کند. در یک فصل نرمال که بازی‌ها در اولین روزهای ماه ژوئن به پایان می‌رسد مسی فرصت داشته تا درباره آینده اش فکر کند و تصمیم خود را تا 10 ژوئن به باشگاه اطلاع دهد. اما مسی و وکلایش به اسنادی ارجاع می‌دهند که باشگاه بارسلونا و یوفا امضا کرده اند. بر اساس این اسناد زمان پایان فصل از نظر حقوقی روزی خواهد بود که تیم آخرین بازی اش را انجام دهد. مسی و وکلایش می‌گویند بر اساس این اسناد زمان پایان فصل جاری مصادف به روز برگزاری فینال چمپیونزلیگ است و فکس مسی پیش از این تاریخ به باشگاه ارسال شده و در نتیجه معتبر است.

 

1522625

 

12:00 از دیشب در گزارشهای رسانه‌های اسپانیایی درباره شوک بزرگ نقل و انتقالات تابستانی یعنی اعلام لیونل مسی به باشگاه بارسلونا مبنی بر اینکه او قصد ترک نوکمپ را دارد بارها به کلمه بوروفکس اشاره شده. بوروفکس نوعی از فکس است که در اسپانیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این نوع فکس چیست و چه کاربردی دارد؟ بوروفکس یکی از خدماتی است که توسط پست اسپانیا ارائه می‌شود. از این سرویس برای ارسال اسنادی استفاده می‌شود که فرستنده می‌خواهد از رسیدن آنها به مقصد مطمئن باشد و همچنین می‌خواهد خیالش راحت باشد که محتوای فکس کامل و دست نخورده به مقصد خواهد رسید. زمانی که فرستنده می‌خواهد به شکل حقوقی از رسیدن فکسش به مقصد در تاریخی مشخص اطمینان حاصل کند در اسپانیا از بوروفکس استفاده خواهد کرد. دادگاه رسید بوروفکس را به معنای یک سند قانونی قبول خواهد کرد.

 

1522548

 

 

11:40 بت فیر احتمالات مختلف انتقال لیونل مسی به تیمهای بزرگ اروپایی را بررسی کرده و می گوید نتیجه این بررسی این بوده که شانس انتقال لئو به منچسترسیتی از همه بیشتر است. پاری سن ژرمن و اینتر در رتبه بعدی و یوونتوس پشت سر آنها قرار دارد.

 

1522582

 

 

11:10 خوان دِ دیوس کرسپو، وکیل ورزشی معروف که چندی پیش با ورزش سه مصاحبه کرده بود درباره ماجرای مسی به تلویزیون ال چیرینگیتو گفت اگر مذاکره بارسلونا و مسی به نتیجه نرسد دو طرف به دادگاه خواهند رفت و تصمیم نهایی درباره اختلاف دو طرف توسط دادگاهی در اسپانیا گرفته خواهد شد.

 

1522569

 

 

11:00 در اسپانیا Deportes Cuatro مدعی شد جمله ای که در گفتگوی مسی و کومان خشم ستاره آرژانتینی را برانگیخته و باعث تصمیم او برای جدایی از بارسا شده این بوده که کومان در گفتگو با مسی گفته:" در این تیم دیگر از امتیاز خبری نیست. من در این مورد هیچ انعطافی نشان نمی دهم و تو باید فقط به تیم فکر کنی".

 

1522565

 

 

10:50 اشاره به صحبتهای لاپورتا رئیس سابق بارسلونا در سال 2017: اگر می خواهیم مسی در بارسا راضی باشد باید فورا از شر بارتومئو خلاص شویم.

 

1522557

 

 

10:40 کار بلیچر ریپورت از صف طولانی مربیانی که خواهان حضور لیونل مسی در تیم شان هستند. پپ گواردیولا در جلوی صف قرار دارد و سولسشر از یونایتد، پیرلو از یوونتوس، توخل از پاری سن ژرمن و کونته از اینترمیلان پشت سر او ایستاده اند.

 

1522556

 

 

10:20 یک کابر توییتر: بیش از 2 میلیون توییت تنها در عرض چند ساعت آن هم برای یک ادعای نقل و انتقالاتی! شکی نیست که GOAT کسی نیست جز لیونل مسی!

 

1522555

 

 

10:00 تیم اتوموبیلرانی فرمول یک هوندا هم با این تصویر به شایعات دربارره جدایی مسی از بارسلونا واکنش نشان داده. مسی در دنیای ورزش از چنان جایگاهی برخوردار است که  حتی یک تیم فرمول یک هم بعد از انتشار اخبار جدایی اش به شوخی می گوید آرزو دارد او را در پیراهن خود ببیند.

 

1522538

 

 

09:45 همه منتظرند تا امروز با شروع روز کاری در اروپا شاهد خبرهای بیشتری درباره این ماجرای جنجالی باشیم. به نظر می رسد در ساعات آتی شاهد خبرهای مهمی درباره آینده مسی خواهیم بود. با توجه به اینکه تصمیم مسی برای خروج از بارسا قطعی به نظر می رسد بارسلونا حالا چاره ای ندارد جز اینکه با ابرستاره آرژانتینی بر سر نحوه خروجش به توافق برسد. 

 

1522564

 

 

09:25 یوردی فاره کاندید ریاست باشگاه بارسلونا اعلام کرد امروز صبح تقاضای رسمی رای عدم اعتماد به بارتومئو را به باشگاه ارائه می کند. این درخواست می تواند منجر به عزل او از پست ریاست باشد.

 

1522530

 

 

09:00 گاسپارت رئیس سابق بارسلونا با انتقاد شدید از لیونل مسی و مدیریت فعلی بارسلونا به دلیل اخبار منتشر شده درباره جدایی احتمالی او از باشگاه گفت مسی در این شرایط دشوار نمی تواند و نباید بارسا را ترک کند.

 

1522535

 

سه شنبه 4 شهریور

 

02:37: مشکلات با یوفا و درگیری های فرپلی مالی، محرومیت اخیر و البته لغو شدن آن تنها مانع منچسترسیتی برای جذب لیونل مسی خواهد بود.

 

02:33: اسپورت مدعی شد لیونل مسی خطاب به بارتومئو گفته بارها توسط او فریب خورده است و دیگر علاقه ای به مذاکره ندارد.

 

02:28: باشگاه بسکتبال شیکاگو بولز هم اینگونه به اخبار حدایی لیونل مسی واکنش نشان داده است.

 

1522523

 

02:19: در صورت جدایی لیونل مسی، عثمان دمبله لباس شماره 10 بارسلونا را بر تن خواهد کرد.

 

02:10: بر خلاف شایعات، جوزپ بارتومئو قصدی مبنی بر استعفا ندارد و رئیس باشگاه بارسلونا باقی خواهد ماند.

 

1:53: تصویری که عنوان شده فکس لیونل مسی به بارسلونا و درخواست او برای جدایی بوده است.

 

1522521

 

01:45: اینهم واکنش ساموئل اتوئو، مهاجم پیشین بارسا به احتمال جدایی لئو مسی: تو واقعا خاص هستی

 

1522517

 

01:40: ممکن است فصل بغد لیونل مسی را با این لباس ها ببینیم؛ اتفاقی باورنکردنی بعد از 17 سال

 

1522519

 

01:36: اصلی ترین دلیل عصبانیت لیونل مسی، شکل جدایی لوییس سوارز و  تماس تلفنی کوتاه مدت رونالد کومان برای اعلام این خبر به دوست صمیمی مسی بوده است.

 

01:29: بنرهای اعتراضی هواداران بارسلونا در اطراف باشگاه به خاطر جدایی لیونل مسی

 

1522518

 

01:25 - ادعای TCY: جوزپ بارتمئو از سمت ریاست بارسلونا استعفا داده است.

 


 

 

01:08 - با توجه به شرایط مالیات مساعدتر در ایتالیا، اینتر می تواند گزینه مناسب تری نسبت به دیگر کشورها برای لیونل مسی باشد.

 

 


 

01:05 - منچسترسیتی هنوز برای جذب لیونل مسی اقدامی نکرده و به نظر می رسد این باشگاه انگلیسی را نمی توان مشتری کاپیتان بارسلونا دانست.

 


 

 

00:57 - خوان لاپورتا، رئیس سابق بارسلونا تنها راه ماندن لیونل مسی را استعفای بارتومئو خوانده و از او خواست زودتر بارسلونا را ترک کند.

 

 


 

 

1522514

 

00:56 - باشگاه برزیلی فلومیننزه نیز اینگونه برای جذب لیونل مسی ابراز آمادگی کرده است.

 

 


 

 

00:55 - برخی منابع خبر دادند بارتومئو استعفا داده  و همه بازیکنان از این تصمیم مطلع شده اند و فقط اعلام رسمی باقی مانده است.

 

 


 

1522513

 

00:29 - توییت درخشان حساب کاربری باشگاه لگانس در توییتر با اشاره به خطا مشهوری که مدافع این تیم روی مسی انجام داد. در این توئیت نوشته شده: ما به سرعت به بوستینیزا زنگ زدیم و قرار شد او کار را به صورت سریع السیر حل و فصل کند...اوه بله!

 

 


 

 

1522512

 

 

00:28 - طرح جالب وبسایت روزنامه «بیلد» آلمان که به جدایی لیونل مسی از تیم فوتبال بارسلونا پرداخته است؛ آن‌ها به مانند بیشتر رسانه‌های مهم دنیا پوشش ویژه‌ای را روی این خبر داده‌اند.

 


 

 

1522511

 

00:25 - باشگاه‌هایی که مسی ممکن است به آن‌ها بپیوندد؛ اگر چه ممکن است هدف او تنها زیر فشار گذاشتن مدیریت بارسلونا بوده باشد: پاری سن ژرمن، یوونتوس، اینتر، منچسرسیتی، چلسی، منچستر یونایتد، میلان و حتی آرسنال. راستی چرا خبری از بایرن مونیخ نیست؟

 


 

 

1522510

 

 

00:24 - از طرح‌های عجیب و غریب امروز که بعد از انتشار خبر جدایی مسی منتشر شده است؛ ستاره بارسا می‌خواهد کله‌ی بارتومئو را از جا در بیاورد. این پیش‌بینی است که بسیاری از ناظران درباره تصمیم مسی انجام داده‌اند؛ این‌که مسی و سوارز بخواهند کاری کنند که بارتومئو بیش از این رئیس باشگاه بارسلونا نماند.

 


 

1522509

 

00:21 - یک کاربر توییتر نوشته آیا مسی می‌تواند با چنین بازیکنانی (اینتری‌ها) هم باشگاهی بشود؟ واقعا تصور مسی در یک باشگاه جدید با هم‌تیمی های جدید راحت نیست.

 

 


 

 

1522508

 


00:18 - هواداران رئال هم طعنه‌های شان را شروع کردند. آنها با اشاره به آخرین بازی رونالدو با پیراهن رئال که پیروزی ۳-۱ مقابل لیورپول و قهرمانی در چمپیونزلیگ بود، بار دیگر با شکست ۸-۲ بارسا مقال بایرن طعنه زدند.

 


 

 

1522507

 

00:17-  ترول بلیچر ریپورت که به نوعی پیش‌بینی واکنش هواداران بارسلونا نسبت به جدایی مسی از این باشگاه را نشان می‌دهد.

 


 

 

1522502

 

 

00:15- توییت آلفردو مارتینس خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا که برای اولین بار خبر جدایی را اعلام کرد در دوساعت 12 هزار بار ریتوییت شده.

 


 

1522503

 

00:12- برای گروهی از هواداران بارسا، این باشگاه بدون مسی، تنها ویرانه‌ای خواهد بود.

 

 


 

1522501

 

 

00:11-  هواداران بارسا ناراحتی‌شان از جدایی " شاه لئو" را با دیالوگی از کارتون "شیر شاه" بیان کردند:" قطعی نیست. به من بگو که قطعی نیست."

 

 


 

 

1522504

 

00:10 - موضوع جدایی لیونل مسی باعث شده است تا ویکتور فونت، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا خواهان استعفای فوری بارتومئو شود.

 


 

1522499

 

00:09 -مسی در راه رئال؟ احتمال این انتقال نزدیک یه صفر است اما حتی شایعه آن هم می‌تواند هواداران بارسا را ناراحت‌تر کند.

 


 

 

1522498

 

 

00:08- گری لینه‌کر، ستاره سابق بارسا، در صفحه توئیترش نوشت:" اگر مسی بخواهد با استفاده از بند آزادسازی قراردادش از بارسا جدا شود، امید باشگاه کمک کند، نه اینکه مانع شود. او بسیار وفادار بوده و بهترین بازیکن تاریخ آنها. بسیار ناراحت کننده است که رابطه بین این بازیکن و باشگاه با درگیری به پایان برسد."

 


 

23:57: لیونل مسی تنها در صورتی در بارسلونا باقی خواهد ماند که بارتومئو همین امشب استفاده بدهد

 


 

1521275

 

23:53: کومان در جلسه رو در رو با لیونل مسی صحبت هایی را مطرح کرده که باعث خشم این فوق ستاره آرژانتینی شده است. سرمربی هلندی به لیونل مسی اعلام کرده که هیچ کسی در تیمش نسبت به دیگری برتری ندارد.(آاس)

 


 

1522496

 

 

23:50: نشریه مارکا از نزدیکان باشگاه بارسلونا در توئیتی نوشت: آن‌ها با یکدیگر در بارسلونا خوشحال بودند آن‌هم تا چه حد اما اکنون چه کمی از این تصویر باقی‌مانده است.

 


 

23:43: توییت محمدحسین عباسی عضو تحریریه فوتبال برتر:دیدن‌بارسا‌ بدون مسی؛ وحشتناکه و دیدن مسی بدون‌ بارسا؛ جذاب. بیایم قبول کنیم همه‌مون یه وسوسه‌ای برای تماشای این قاب داشتیم. فقط تصویر کنید مسی، نیمار‌ و امباپه‌  توو‌ یه تیم، یا مسی، دی‌بروینه‌ و آگرو. حتی یکم فانتزی‌تر؛ مسی و رونالدو. فصل عجیبی در پیشه.

 


 

1522407

 

23:40: توئیت بهنام جعفر زاده، دبیر بخش خارجی "ورزش سه":

 

1522524

 


 

 

23:37: با وجود جدی شدن جدایی لیونل مسی اما برخی از رسانه‌ها معتقد هستند که اقدامات فوق ستاره آرژانتینی در راستای این است که فشار روی جوزپ بارتومئو افزایش پیدا کند و او چه سریعتر استعفا بدهد.

 


 

 

1522492

 

23:33: حضور خبرنگاران، عکاسان و البته چند نفر از هواداران بارسلونا جلوی درب این باشگاه بعد از منتشر شدن خبر جدایی لیونل مسی.

 

 


 

 

1522488

 

23:25: هشتگ bartomeOUT در اسپانیا ترند شد و هواداران خواستار اخراج مدیر عامل بارسلونا شده اند.

 


 

23:21: رئیس  ایالت کاتالونیا  با انتشار متنی با مسی خداحافظی کرد؛ "کاتالونیا همیشه خانه ات خواهد بود. با تشکر از سال های جادویی، ما خوش شانس بودیم که سالهای زندگی مان را در کنار بهترین بازیکن جهان بودیم، یک ورزشکار اصیل و فراموش نشدنی، لیونل مسی."

 


 

 

1522476

 

23:17: واکنش جالب لوئیس سوارز به توئیت کارلس پویول

 


 

 

23:13: ESPN هم تایید کرد که باشگاه بارسلونا از موضع خود در باره بند فسخ لیونل مسی کوتاه نخواهد آمد و هر تیمی که بخواهد در همین تابستان او را به خدمت بگیرد باید 700 میلیون یورو به آنها بپردازد.

 


 

23:05: پاسخ منفی بارسا به مسی؛ بند فسخ اعتبار ندارد و جدایی به عنوان بازیکن آزاد غیرممکن است(اسپورت)

 


 

 

1522500

 

23:00- توییت سردبیر ورزش سه. تلخ‌ترین جدایی عصر جدید فوتبال به وقوع می‌پیوندد؟

 


 

 

1522466

 

 

23:00: توئیت عجیب باشگاه لوکوموتیو مسکو که عکسی از مسی با پیراهن این تیم را منتشر کرده است: "خوب داشتیم برای یک سورپرایز آماده می شدیم."

 

 


 

1522467

 

22:55: واکنش لوئیس فیگو به اخبار جدایی لیونل مسی از بارسلونا: "اوه یک لحظه تاریخی دیگر"

 

 


 

 

1522464

 


22:49:کارلس پویول این‌گونه در صفحه توییتر خود از لیونل مسی حمایت کرد: " همه احترام و تحسین ما برای لئو. دوست من ما از تو حمایت خواهیم کرد.

 


 

22:45: آلفردو مارتینز، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که لیونل مسی دیگر در تمرینات این باشگاه شرکت خواهد کرد.

 


 

 

1522224

 

22:35:اسپورت مدعی شد که جدایی لیونل مسی از بارسلونا حالا بیش از هر زمان دیگری به حقیقت نزدیک شده و این بازیکن به سمت درهای خروج بلوگرانا می رود.

 

 


 

22:15:اوله آرژانتین که یکی از نشریات معتبر این کشور محسوب می شود نیز تایید کرد که لیونل مسی درخواست خروج خود را به سران باشگاه بارسلونا ارائه داده است.

 

 


 

 

1522463

 

 

22:10: فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس نیز خبر درخواست جدایی مسی از بارسلونا را تایید و اعلام کرد که دقایق آینده جلسه ای فوری در باشگاه کاتالانی برگزار خواهد شد.

 


 

22:00- به نوشته یک روزنامه نگار نزدیک به بارسلونا همینک جلسه  هیئت مدیره بارسلونا به پایان رسید , عده ای پیشنهاد داده اند که بارتومئو استعفا بدهد و برخی دیگر ممکن است ساعاتی دیگر استعفای خود را اعلام کنند.

 

دیدگاه‌ها