کد خبر : 1704971 | 09 شهریور 1399 ساعت 13:30 | 35.1K بازدید | 2 دیدگاه

هافبک بایرن و بی قراری برای انتقال به لیگ برتر

به نظر می رسد که تیاگو آلکانترا تصمیم قطعی خود را برای جدایی از بایرن مونیخ و پیوستن به لیورپول اتخاذ کرده است.

هافبک بایرن و بی قراری برای انتقال به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر بحث درباره جدایی تیاگو آلکانترا از بایرن مونیخ و پیوستن این بازیکن به لیورپول بسیار داغ دنبال شده است. در واقع به نظر می‌رسد که این هافبک اسپانیایی دیگر هیچ علاقه ای به حضور در جمع باواریایی ها ندارد و به دنبال تجربه کردن یک چالش جدید است.

 

از طرفی با توجه به شکست شب گذشته لیورپول در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل آرسنال و از دست رفتن یک جام برای این تیم به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ بیش از پیش تیمش را به تقویت شدن نیازمند می بیند؛ به خصوص در خط هافبک که گفته می‌شود احتمال جدایی جورجینیو واینالدوم و پیوستن این بازیکن هلندی به بارسلونا نیز وجود دارد.

 

 

1514250

 

 

هم چنین به نظر می‌رسد که تیاگو آلکانترا دیگر نمی خواهد برای بایرن مونیخ میدان برود و در همین رابطه خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس یعنی فابریتزیو رومانو مدعی شده که این هافبک اسپانیایی به شدت در انتظار نهایی شدن انتقال به لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیورپول است. این خبرنگار در ادامه ادعا می کند که فعلا دو طرف بر سر مبلغ نهایی با یکدیگر به توافق نرسیده اند چرا که باشگاه ها بایرن مونیخ 30 میلیون یورو برای تیاگو می خواهد اما لیورپول قصد دارد با مبلغ کمتری این انتقال را نهایی کند.

دیدگاه‌ها