کد خبر : 1705029 | 09 شهریور 1399 ساعت 22:12 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: زمان بازگشت دو ستاره مصدوم؟ فعلا نمی دانم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول درباره وضعیت دو ستاره مصدوم خود یعنی جردن هندرسون و جوئل ماتیپ صحبت کرد.

کلوپ: زمان بازگشت دو ستاره مصدوم؟ فعلا نمی دانم

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان قرمزهای آنفیلد یعنی جردن اندرسون از زمان مصدومیت در دیدار برابر برایتون که در تاریخ 8 جولای رخ داد، به دور از میادین بوده و برای لیورپول به میدان نرفته است.



از طرف دیگر زوج ویرژیل فن دایک در خط دفاعی لیورپول یعنی جوئل ماتیپ نیز در اواخر ماه ژوئن دچار مصدومیت شد و نتوانست در ادامه بازی های لیگ برتر انگلیس شاگردان یورگن کلوپ را همراهی کند.

 

 

1362973

 



هر دوی این بازیکنان هفته گذشته با لیورپول برای برگزاری اردو به کشور اتریش سفر کردند اما در دو بازی دوستانه این تیم مقابل اشتوتگارت و سالزبورگ غایب بودند. آنها همچنین مسابقه کامیونیتی شیلد برابر آرسنال را به دلیل مصدومیت از دست دادند؛ دیداری که با شکست شاگردان یورگن کلوپ همراه بود.



سرمربی آلمانی لیورپول حالا درباره وضعیت این دو بازیکن مصدوم خود صحبت کرده است. یورگن کلوپ درباره احتمال حضور این دو نفر در هفته اول لیگ برتر انگلیس گفت: " برای متوجه شدن این موضوع باید ببینیم که آنها چه زمانی می‌توانند با تیم تمرین کنند. من فکر می‌کنم که جوئل و هندرسون هفته آینده در بخشی از تمرینات تیم شرکت خواهند کرد. البته هرچه مدت بیشتری در تمرین حضور داشته باشند شانس شان برای بازگشت بیشتر خواهد بود. در حال حاضر چیزی درباره زمان بازگشت قطعی آنها نمی دانم."

 

 

1508782

دیدگاه‌ها