کد خبر : 1705251 | 10 شهریور 1399 ساعت 23:45 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: پیرلو و ساری قابل مقایسه نیستند

جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه یوونتوس معتقد است که مقایسه مائوریتزیو ساری و آندره آ پیرلو کار اشتباهی است.

کیه لینی: پیرلو و ساری قابل مقایسه نیستند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف باور نکردنی یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون، باشگاه تورینی مائوریتزیو ساری را برکنار کرد و آندره آ پیرلو را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که پیرلو تجربه چندانی در مربیگری ندارد و در ابتدا قرار بود سرمربی گری تیم جوانان یووه را بر عهده داشته باشد اما به شکل ناگهانی همه چیز تغییر کرد.

 

 

1517903

 

 

کاپیتان بیانکونری اما معتقد است که نباید مائوریتزیو ساری را با آندره‌آ پیرلو مقایسه کرد. جورجو کیه لینی در این باره گفت: " همه امیدوار بودیم که نوع دیگری از قهرمانی و پیشرفت را داشته باشیم اما با این حال اطمینان دارم که ما تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دادیم. ساری یک انسان واقعی است و من احترام زیادی برایش قائل هستم.

 

من هیچ چیز دیگری درباره ساری اضافه نمی کنم چراکه او در این لحظه نمی تواند صحبت کند. فقط می‌توانم بگویم که برایش احترام بسیار زیادی قائل هستم."

 

 

1518238

 

 

کیه لینی درباره آندره آ پیرلو نیز گفت: " او حالا مربی ما محسوب می‌شود. اگر تا چند هفته پیش او برای مان آندره آ بود، حالا همه چیز متفاوت است. به دلیل تفاوت مسیر و سن درست نیست که پیرلو را با ساری مقایسه کنیم. حتی اگر قرار بود من فردا به عنوان سرمربی یوونتوس انتخاب شوم، قطعا اصول اولیه را نمی دانستم."

دیدگاه‌ها