کد خبر : 1712690 | 18 مهر 1399 ساعت 11:20 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ساری به سری آ؛ فیورنتینا یا رم؟

توتومرکاتو می‌گوید ماتوریتزیو ساری سرمربی سابق یووه در آستانه بدست گرفتن هدایت یک تیم ایتالیایی قرار دارد.

بازگشت ساری به سری آ؛ فیورنتینا یا رم؟

به گزارش "ورزش سه"، توتومرکاتو در ایتالیا مدعی است ماتوریتزیو ساری سرمربی فصل گذشته یوونتوس حالا در آستانه پیوستن به یک تیم ایتالیایی قرار دارد. گفته می‌شود او به احتمال زیاد سکان هدایت یکی از دو تیم فیورنتینا یا آ اس رم را به عهده خواهد گرفت.

 

ساری در پایان فصل گذشته از سوی باشگاه یوونتوس اخراج شد و تا این لحظه همچنان بدون تیم است. ساری البته در حال حاضر به دنبال فسخ رسمی قرارداد خود با یوونتوس است تا بتواند سکان هدایت تیم دیگری را به عهده بگیرد.

 

1511213

 

توتومرکاتو می‌گوید ساری در حال حاضر مشغول مذاکره با باشگاه یوونتوس برای فسخ رسمی قراردادش با این تیم است. از قرارداد قبلی ساری با یووه دو سال دیگر باقی مانده و به دلیل اخراج زودهنگام او دو طرف باید بر سر مسائل مالی به تواقف برسند. گفته می‌شود ساری از یوونتوس خواسته دست کم 12 میلیون یورو به او پرداخت کند.

 

وکیل ماتوریتزیو ساری به توتومرکاتو گفته که مذاکرات دو طرف به زودی به نتیجه خواهد رسید و مشکلات ناشی از فسخ قرارداد بین ساری و یوونتوس حل خواهد شد.

 

ساری با شایعات زیادی درباره بازگشتش به سری آ مواجه است و به احتمال زیاد امسال روی نیمکت فیورنتینا یا آ اس رم خواهد نشست.

 

 

دیدگاه‌ها