کد خبر : 1705440 | 11 شهریور 1399 ساعت 19:24 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف جزئی اینتر و بایرن بر سر انتقال هافبک کروات

اسکای مدعی شد که پیشنهاد 12 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای جذب دائمی ایوان پریشیچ رد شده است اما مذاکرات هنوز در این باره ادامه دارد.

اختلاف جزئی اینتر و بایرن بر سر انتقال هافبک کروات

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که طی ماه‌های گذشته گفته می‌شد که احتمالاً باشگاه بایرن‌مونیخ به دلیل قیمت تقریباً بالای ایوان پریشیچ این بازیکن را در پایان فصل به اینتر بر می گرداند اما به نظر می رسد که عملکرد خیره کننده ستاره کروات در لیگ قهرمانان اروپا نظر باشگاه آلمانی را در رابطه با او تغییر داده است.

 

در همین رابطه بیلد مدعی شده که بایرن مونیخ به شکل جدی خواهان دائمی کردن قرارداد ایوان پریشیچ است و کارل هاینس رومنیگه وظیفه مذاکرات با اینتر را شخصاً بر عهده گرفته است. با این حال بر اساس ادعای اسکای اسپورتس پیشنهاد 12 میلیون یورویی باشگاه آلمانی برای پریشیچ رد شده است. در واقع گفته می‌شود که نراتزوری برای این انتقال 15 میلیون یورو می خواهد.

 

 

1519772

 

 

اسکای اما در ادامه ادعا می کند که مذاکرات همچنان بین دو طرف ادامه دارد و احتمالا به زودی توافقات لازم در این باره انجام خواهد شد چرا که به نظر می رسد هر دو طرف مایل به نهایی شدن این انتقال هستند. از یک سمت آنتونیو کونته علاقه زیادی به سبک بازی پریشیچ ندارد و از طرف دیگر هانسی فلیک این بازیکن را مهره‌ای کلیدی برای تیمش تلقی می‌کند.

دیدگاه‌ها