کد خبر : 1705457 | 11 شهریور 1399 ساعت 20:40 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

فن پرسی و چند توصیه مهم به خرید احتمالی یونایتد

رابین فن پرسی، ستاره سابق منچستر یونایتد درباره سختی های حضور در این تیم به دانی فن دبیک اخطار داد.

فن پرسی و چند توصیه مهم به خرید احتمالی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می رود پس از کش و قوس های فراوان و شایعات زیادی که درباره آینده دانی فن دبیک مطرح شده بود بالاخره این ستاره هلندی طی ساعات آینده با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو از آژاکس به منچستریونایتد بپیوندد.

 

رابین فن پرسی که خودش سابقه حضور در لیگ برتر و باشگاه منچسترسیتی را در کارنامه دارد حالا توصیه‌هایی را به دانی فن دبیک درباره این چالش مهم ارائه داده است. فن پرسی در ستونی برای روزنامه تلگراف نوشت: " دانی فن دبیک 23 ساله است و این سن خوبی برای انتقال به لیگ برتر محسوب می‌شود. وقتی من به آرسنال رفتم، جوان تر بودم و بازیکنان آینده داری در رختکن محسوب می‌شدم. فتح جام یوفا با فاینورد برایم معنا نداشت چرا که لیگ برتر کاملاً دنیای متفاوتی بود."

 

 

1523659

 

 

فن پرسی در ادامه گفت: " دانی به عنوان یک خرید بزرگ برای منچستر یونایتد جذب خواهد شد اما او باید بداند که 22 بازیکن دیگر نیز چنین عنوانی را با خود یدک می کشند. این بدان معنا است که او باید فوراً در آنجا استحکام خود را نشان دهد و از نظر ذهنی با این تیم هماهنگ شود زیرا منچستریونایتد از هر لحاظ یک باشگاهی بسیار بزرگ و قوی است. منچستر یونایتد می‌تواند حتی روی فعالیت‌های تجاری فن دبیک نیز تأثیر بگذارد."

دیدگاه‌ها