کد خبر : 1705730 | 13 شهریور 1399 ساعت 17:53 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

رئال و انتقال رگیلون به منچستر به سبک موراتا

رئال مادرید برای موافقت با انتقال سرخیو رگیلون به منچستریونایتد تردیدهایی دارد.

رئال و انتقال رگیلون به منچستر به سبک موراتا

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو رگیلون محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید پس از یک سال بازی در تیم اول رئال به سویا قرض داده شد. حضور او در سویا بسیار درخشان بود و با این تیم فاتح لیگ اروپا شد و سمت چپ این تیم را به غبضه خود در آورده بود. 

رگیلون باید به رئال برگردد ولی زیدان با داشتن فرلاند مندی و مارسلو نیازی به این بازیکن احساس نمی کند و باشگاه در حال بررسی پیشنهادات رسیده برای اوست.

 

 

1524416

 

 

سویا تمایل دارد تا رگیلون را یک سال دیگر نیز قرضی در اختیار داشته باشد؛ ضمن اینکه از منچستریونایتد، یوونتوس، ناپولی و تاتنهام نیز برای این بازیکن پیشنهاد رسیده است. در این بین اما یونایتد جدی ترین پیشنهاد را ارائه کرده ولی رئال برای پذیرش آن تردیدهایی دارد.

سران رئال معتقدند رگیلون می تواند بازیکنی برای اینده باشگاه باشد و فروش قطعی او اقدامی منطقی نیست. از سوی دیگر مشکلات اقتصادی پساکرونا نیز باعث شده تا گزینه فروش قطعی او به طور کامل رد نشود.

 

 

1504721

 

 

طبق ادعای آاس، رئال ممکن است رگیلون را با رقمی بین 25 تا 30 میلیون یورو به منچستریونایتد واگذار کند ولی در قرارداد او بند بازگشت را نیز بگنجاند. همان فرمولی که زمانی در مورد آلوارو موراتا پیاده کرد.

موراتا سال 2014 راهی یوونتوس شد ولی رئال در قرارداد او بند بازگشت 30 میلیون یورویی را گنجاند. باشگاه مادریدی دو سال بعد با پرداخت این مبلغ موراتا را بازگرداند.

دیدگاه‌ها