کد خبر : 1705957 | 14 شهریور 1399 ساعت 17:05 | 64.7K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

پی اس جی و هایجک غیرمنتظره ستاره موردنظر رئال

ادواردو کاماوینگا هافبک جوان رن ممکن است به جای رئال در نهایت راهی پاری سن ژرمن شود.

پی اس جی و هایجک غیرمنتظره ستاره موردنظر رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه هاست که قصد جذب ادواردو کاماوینگا پدیده فصل گذشته لوشامپیونا را دارد. بازیکن 17 ساله رن که در 16 سالگی به تیم اول رسید و پس از درخشش در فصل گذشته، اخیرا پیراهن تیم ملی فرانسه را نیز بر تن کرد. رئال او را بهترین جانشین و رقیب برای کاسیمیرو می داند اما انتقال او فعلا منتفی شده و به فصل بعد موکول شده است.

 

در واقع بعد از شایعات متعدد درباره انتقال ادواردو کاماوینگا، دو هفته پیش او این شایعات را تکذیب کرد و اعلام کرد فصل 2020-2021 را در رن سپری خواهد کرد.

 

 

1521616

 

 

این پدیده 17ساله که تا سال 2022 با رن قرارداد دارد می‌گوید فعلاً قصدی برای جدا شدن از رن ندارد.

امروز لوپاریزین ادعا کرد که حمد بین خلیفه آل ثانی مالک باشگاه پی اس جی به ناصر الخلیفی مدیر تیم توصیه کرده است تا هر طور شده کاماوینگا را به خدمت بگیرد. الخلیفی نیز لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه را مامور کرده تا مقدمات این انتقال را فراهم کند.

البته این انتقال برای فصل جاری مقدور نیست ولی پی اس جی قصد دارد زودتر از رئال کار را تمام کرده و همین امسال زمینه برای انتقال کاماوینگا را مهیا کند. به این ترتیب پی اس جی و رن می توانند تابستان امسال برای انتقال کاماوینگا برای سال آینده به توافق برسند و دست رئال از جذب این پدیده اصالتا آنگولایی کوتاه بماند.

 

دیدگاه‌ها