کد خبر : 1706664 | 18 شهریور 1399 ساعت 09:30 | 57.2K بازدید | 3 دیدگاه

رسول خطیبی و مرموزترین تیم لیگ برتر؛

میهمان ناخوانده هتل آزادی کیست؟

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک کمتر از یک ماه پس از صعود به لیگ برتر فوتبال ایران در تهران و در سکوت، تیم خود را برای فصل آینده لیگ برتر آماده می‌کند.

میهمان ناخوانده هتل آزادی کیست؟

به گزارش "ورزش سه" در روزهای گذشته اخبار و تصاویر مختلفی از رسول خطیبی در رسانه‌های آنلاین منتشر شد؛ او به دلیل اقامت در هتل بزرگ آزادی در بطن اتفاقات فوتبالی حساس ایران قرار گرفته است اگر چه برنامه‌ریزی سفر او طوری بود که به هیچ‌وجه در دید نباشد. خطیبی که از سه شب پیش صحبت‌هایی مبنی بر حضورش به عنوان سرمربی استقلال در رقابت‌های آسیا نیز شنیده شده بود، بی‌توجه به این شایعات پروژه خود را برای تقویت آلومینیوم، آخرین تیم صعود کرده به لیگ برتر فوتبال ایران پیش می‌برد و در همین راستا با بازیکنان مختلفی برای تکرار روزهای خوب ماشین سازی مذاکره کرده است.

 

در این بین به دلیل عبور و مرور مکرر ایجنت‌ها و بازیکنان تیم‌های دیگر به خصوص استقلال که عملا هتل آزادی را به عنوان دفترکار مدیرعامل انتخاب کرده، خطیبی با چهره‌های دیگری نیز مواجه شده و با برخی آن‌ها نیز مذاکره مضاعفی برای تیمش انجام داده است.

 

همچنین او در رفت و آمدهای مکررش از لابی هتل، هر آینه با خبرنگاران میدانی مستقر در اطراف هتل آزادی مواجه می‌شود که می‌خواهند سر از کار او در بیاورند اما به جز یک گفتگوی خصوصی او با یکی از مهاجمان لیگ برتری، تا به حال کسی خطیبی را با بازیکنی در حال مذاکره ندیده است. همچنین مدیربرنامه بازیکنان مدنظر او نیز، کوچک‌ترین اطلاعاتی درباره مذاکرات خود با خطیبی ندادند الا موضوع عزیز معبودی شاگرد سابق او در ماشین سازی که به هر حال خبرش زودتر از حد انتظار به مطبوعات کشیده و منتشر شد.

 

تیم آلومینیوم در تاریخ حیاتش اولین حضور در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می‌کند؛ اگر چه اراک قبلا چندان در سطوح بازی فوتبال ایران مطرح نبوده و در تب استقبال از لیگ برتری‌های مدعی و نامدار می‌سوزد اما خطیبی به دلیل شرایط کرونایی، از شرایط میزبانی مدنظر و مطلوب خود به دور است. بنابراین او با اختیارتام و البته با احتیاط بیشتر همچنان در بازار در حال محک زدن مهره‌هایی است که تیمش را تقویت کند.

 

البته مهم‌تر از همه این‌ها برای او مثل همیشه کشف چند بازیکن هم هست؛ چیزی که او دوست دارد به عنوان یکی از ویژگی‌های مربیگری‌اش به چشم همه آید، این‌که خطیبی استعداد خوبی در کشف بازیکن و رشد دادن آن به سمت سطوح بالاتر فوتبال ایران را دارد. کاری که قبلا در گسترش فولاد، ماشین سازی، تراکتور و سیاه جامگان انجام داده و حالا نوبت اراکیست که طبیعتا باید در فصل اول حضور در بین بزرگان ایران محتاط‌تر به آینده نگاه کند. البته اگر شما رسول خطیبی باشید، چنین تصوری درباره خود ندارید!

دیدگاه‌ها