کد خبر : 1707222 | 20 شهریور 1399 ساعت 23:31 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

خواکین کاپاروش:

باید در مورد آنسو فاتی آرامش مان را حفظ کنیم

خواکین کاپاروش، سرمربی سابق سویا معتقد است که نباید فشار بیش از حدی روی آنسو فاتی وارد شود.

باید در مورد آنسو فاتی آرامش مان را حفظ کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در دومین دیدارش در رقابت های لیگ ملت های اروپا، مقابل اوکراین قرار گرفت و آنسو فاتی با گلزنی در این مسابقه، به جوان ترین گلزن تاریخ لاروخا تبدیل شد. در دقیقه 32 دیدار بود که فاتی گل سوم اسپانیا را وارد دروازه اوکراین کرد تا با 17 سال و 311 روز، یک رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند.

 

با توجه به درخشش پدیده اسپانیایی مقابل اوکراین، حالا فشارها روی او افزایش یافته و بسیاری این بازیکن را ستاره آینده فوتبال این کشور و حتی دنیا تلقی می‌کنند. موضوعی که خواکین کاپاروش با آن مخالف است. او در این باره گفت: " ما باید در مورد آنسو فاتی آرامش مان را حفظ کنیم. خیلی زود آنسو فاتی را با بازیکنان درجه اول دنیا مقایسه می‌کنیم در حالی که او تازه وارد است.

 

 

1524994

 

 

شکستن رکورد قطعاً کار دشواری است اما ماندن در تیمی که همواره از شما چیزهای بیشتری می‌خواهد نیز کار سختی محسوب می‌شود. با این حال خصوصیات فنی و جسمی او بسیار فوق‌العاده است."

کاپاروش درباره نسل جدید فوتبال اسپانیا که در حال شکل‌گیری است نیز گفت: " بازیکنان جوان اسپانیا فقط با هم هم‌تیمی نیستند بلکه آنها از بچگی در کنار یکدیگر بوده‌اند و به نوعی با هم بزرگ شدند. ما می توانیم نسبت به تیم بسیار خوش‌بین باشیم."

دیدگاه‌ها