کد خبر : 1707950 | 24 شهریور 1399 ساعت 20:44 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی هواداران آلومینیوم از یک تیتر!

انتشار خبری درباره رسول خطیبی در سایت ورزش سه با واکنش هواداران تیم فوتبال آلومینیوم مواجه شد.

نگرانی هواداران آلومینیوم از یک تیتر!

به گزارش "ورزش سه" در خبری که در سایت ما منتشر شده بود، به تغییر محل اقامت رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اشاره شده بود؛ خطیبی که هفته گذشته در هتل آزادی اقامت داشت، به دلیل شلوغی و ازدحام همیشگی خبرنگاران در آن محل، به هتل استقلال نقل مکان کرد تا موضوع نقل و انتقالات را در فضایی آرام‌تر زیرنظر بگیرد.

 

انتشار این خبر در "ورزش سه" با تیتر "رسول خطیبی از هتل آزادی به سوی استقلال" باعث شد این شائبه در ذهن هواداران فوتبال اراکی پیش آید که رسول خطیبی قصد رفتن به تیم استقلال را دارد و این خبر کامنت‌ها و پیام‌های متفاوتی داشت که نشان دهنده نگرانی آن‌ها از جدایی خطیبی بود که برای اولین بار باعث صعود اراکی‌ها به لیگ برتر شده است.

 

خطیبی در حال حاضر در حال بستن یک تیم جوان برای فصل آینده لیگ برتر است، در شرایطی که او می‌داند با حضور دیگر مربیان جوان در رقابت‌های لیگ امسال کار دشواری‌تری از گذشته پیش‌رو دارد؛ با این‌حال او با اعتماد نفس موفقیت در فصل گذشته به دنبال تکرار اتفاقات خوب در شهری‌ست که در آنجا محبوبیت مناسبی  برای خود کسب کرده است.

 

او امروز هم مانند روزهای گذشته دیدارهایی با برخی از بازیکنان لیگ برتر داشت و قرار است در نهایت نفرات جذب شده توسط تیم آلومینیوم، پس از جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود تا گمانه‌زنی‌ها در این‌باره به پایان برسد.

 

دیدگاه‌ها