کد خبر : 1708028 | 25 شهریور 1399 ساعت 10:46 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

دانیال داوری: انگیزه بالا بعد از پیروزی مقابل آرمینیا

دانیال داوری دروازه بان سابق تیم ملی ایران نقش مهمی در پیروزی باشگاه جدیدش روت وایس اسن بر آرمینا بیله فلد در جام حذفی آلمان بازی کرد.

دانیال داوری: انگیزه بالا بعد از پیروزی مقابل آرمینیا

به گزارش "ورزش سه"، دانیال داوری دروازه بان سابق تیم ملی ایران دیروز با پیراهن تیم آلمانی دسته چهارم روت وایس اسن در مرحله اول جام حذفی آلمان به مصاف آرمینیا بیله فلد که تیم سابق او است رفت و با درخشش داوری این بازی با پیروزی 1-0 اسن به پایان رسید.

 

1527315

 

دانیال داوری سابقه حضور در تیم ملی ایران را دارد و در جام جهانی 2014 هم با تیم ملی حضور داشته. داوری در گفتگویی با رسانه های آلمانی درباره شرایط خود صحبت کرد.

 

بازی با تیم سابقش آرمینیا بیله فلد در جام حذفی: جام حذفی رقابت خیلی خاصی است چون همه بازی ها حکم همه یا هیچ را دارد. اینکه من با تیم سابقم بازی می کردم هم تنش و حساسیت را برایم بالا برده بود.

 

خاطرات از آرمینیا بیله فلد: من از دوران حضور در آرمینیا و صعود به لیگ دسته بالاتر با این تیم که چهار سال پیش اتفاق افتاد خاطرات خیلی خوبی دارم. آنها حالا چند دسته بالاتر از ما هستند و ما در این بازی می خواستیم با پیروزی بر آنها همه را غافلگیر کنیم.

 

تفاوت بین آرمینیای صعود کرده به بوندس لیگا و روت وایس اسن دسته چهارمی: در اینکه بین یک تیم دسته چهارمی و یک تیم بوندس لیگایی تفاوت زیادی وجود دارد که شکی نیست. اما مسابقات جام حذفی هرگز آسان نبوده حتی وقتی تفاوتهای زیادی بین دو تیم وجود دارد. ما خودمان قبلاً این را تجربه کرده ایم.

 

1527314

 

نظر داوری درباره باشگاه جدیدش روت وایس اسن: نظر من خیلی مثبت است. روت وایس اسن باشگاه بزرگی است که فرصتهای زیادی در آن وجود دارد. من که چند هفته است به این تیم آمده ام متوجه شده ام که اینجا عطش زیادی برای موفقیت وجود دارد. ما شرایط عالی و یک فضای حرفه ای داریم و مربیان مان درجه یک هستند. حالا همه چیز به عهده بازیکنان است.

 

موفقیت در صعود به دسته سوم؟ همه می خواهند تیم به دسته سوم صعود کند. این در مورد من هم صادق است.

 

انگیزه بالاتر بعد از پیروزی در جام حذفی؟ شکی نیست که پیروزی انگیزه را بسیار بالا خواهد برد. هر تیمی موفق شود یک تیم بوندس لیگایی را ببرد کلی انگیزه می گیرد. البته ما هنوز راه درازی در پیش داریم ولی برای رسیدن به هدف مان از جان و دل مایه خواهیم گذاشت.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها