کد خبر : 1708480 | 27 شهریور 1399 ساعت 14:35 | 25.3K بازدید | 1 دیدگاه

ناراحتی شدید پوچتینو از مستند باشگاه تاتنهام

چند روز پیش کمپانی آمازون اقدام به انتشار مستندی 9 قسمتی از باشگاه تاتنهام کرد که مورد توجه نیز قرار گرفته است.

ناراحتی شدید پوچتینو از مستند باشگاه تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، در این مستند به نام "All or nothing" اتفاقات مربوط به باشگاه تاتنهام در یک فصل گذشته به تصویر کشیده شده است که در آن ژوزه مورینیو شخصیت اصلی و جذاب محسوب می شود.

آقای خاص که پاییز سال گذشته جانشین مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام شد، در واقع نقش و سوژه اصلی در این مستند محسوب می شود و برای مثال اولین برخورد او با دله آلی و نیز برخورد جنجالی اش با دنی رز در دفترش بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

1498285

 

 

پوچتینو که در طول 5 سال و نیم هدایت تاتنهام این تیم را از رده های میانی جدول به تیمی مدعی قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان تبدیل کرد، تنها 25 دقیقه در مستند حضور دارد که این قضیه ناراحتی او را به دنبال داشت.

سرمربی آرژانتینی که هنوز بدون تیم است در این رابطه گفت:« 5 سال و نیم مربی تاتنهام بودم و فقط 25 دقیقه در مستند حضور دارم و در آن سعی دارم دلیل برکناری ام از تاتنهام را توجیه کنم. ناراحت کننده است ولی درک می کنم چون در این مستند قرار است وجهه خوبی از باشگاه به تصویر کشیده شود.

بیشتر برای خسوس پرز دستیارم ناراحتم که تنها 5 دقیقه در مستند حضور دارد. او یک قهرمان درون تیم بود. کسی که دو یا سه ساعت قبل از شروع تمرین در باشگاه بود و سه ساعت بعد از پایان نیز باشگاه را ترک می کرد. یادم است به مدت 4 یا 5 ماه او تقریبا همه کاره تیم بود. برایش متاسفم و می دانم که مستند را تماشا نخواهد کرد چون قطعا آزارش می دهد.»

 

 

1527969

 

دیدگاه‌ها