کد خبر : 1710124 | 04 مهر 1399 ساعت 22:27 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار یاران رسانه به یاد هادی نوروزی

در پنجمین سالگرد درگذشت مهاجم پیشین پرسپولیس، تیم‌های یاران رسانه و یاران هادی نوروزی به مصاف هم رفتند.

دیدار یاران رسانه به یاد هادی نوروزی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، تیم‌های یاران رسانه و یاران هادی نوروزی به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه هفتم تیر شهر بابل و با حضور همبازیان سابق هادی نوروزی، نمایندگان مجلس، استاندار، فرماندار و رییس اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی نمادین در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال یاران رسانه خاتمه یافت. گل‌های تیم رسانه ورزش را محسن جعفری و مهدی خادمی به ثمر رساندند.

 

در این دیدار که به صورت زنده از شبکه تلویزیونی مازندران پخش شد و در ترکیب تیم فوتبال یاران رسانه با سرمربیگری محسن بیاتی‌نیا نفراتی، چون محمد سیانکی، مهدی توتونچی، محمدحسین میثاقی، میثاق معمارزاده، مهدی نوروزی (برادر هادی نوروزی)، محسن جعفری، مجید باباعلی، حامد امینی، محمود نجف‌زاده و مهدی خادمی حضور داشتند و در تیم یاران هادی نوروزی بازیکنانی، چون سهراب انتظاری و اصغر رامشگر به میدان رفتند.

 

1530568

 

اعضای تیم فوتبال یاران رسانه متشکل از خبرنگاران، عکاسان، مجریان و گزارشگران صدا و سیما پیش از این دیدار با حضور بر سر مزار هادی نوروزی، یاد و خاطره مهاجم اسبق پرسپولیس را زنده نگه داشتند.

 

1530566

 

این دیدار با دعوت خانواده هادی نوروزی و مسئولان مازندران و حمایت کامل حسن رنگرز مدیرکل جدید اداره ورزش مازندران برگزار شد و در بین دو نیمه این دیدار نیز پیراهن تیم یاران رسانه به عنوان یادبود از سوی مهدی خانمدی سرپرست تیم به حسن رنگرز اهدا شد.

 

1530567

 

1530565

 

عکسها: آرمین صالحیان

دیدگاه‌ها