کد خبر : 1710660 | 07 مهر 1399 ساعت 13:27 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق یونایتد

فن‌خال یکی از بدترین مربیان دنیا است!

ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید لوئیس فن خال سرمربی هلندی مشهور که زمانی هدایت یونایتد را بر عهده داشته یکی از بدترین مربیان دنیا است.

فن‌خال یکی از بدترین مربیان دنیا است!

به گزارش "ورزش سه"، رافائل مدافع برزیلی سابق منچستریونایتد با انتقاد از سرمربی وقت شیاطین سرخ، لوئیس فن خال، می‌گوید این مربی مشهور هلندی یکی از بدترین مربیان دنیا است. او فن خال را متهم کرد که در دوران اوجش به او فرصت درخشش در یونایتد را نداده.

 

1531536

 

فن خال در پایان فصل 2013-2014 راهی اولدترافورد شد تا هدایت یونایتد را به عهده بگیرد. او پیشتر سابقه هدایت آژاکس، بارسلونا و تیم ملی هلند را در کارنامه داشت. فن خال جانشین دیوید مویس شده بود که او هم بعد از بازنشستگی سر الکس فرگوسن روی نیمکت یونایتد نشسته بود.

 

رافائل در صحبتهای خود گفت: " وقتی گفتند فن خال مربی تیم شده خیلی از دوستانم به من زنگ زدند. باورم نمی‌شد چون خیلی‌ها به من گفته بودند که فن خال از برزیلی‌ها و سبک بازی شان خوشش نمی‌آید. می‌گفتند اولین کاری که فن خال می‌کند بیرون گذاشتن او از تیم است. البته همین اتفاق هم افتاد. ولی این دومین کار فن خال بود. او در روز اول با من اصلاً حرف نزد و بعد هم از ترکیب کنارم گذاشت".

 

1531537

 

مدافع سابق برزیلی در ادامه گفت: " فن خال در نهایت به من گفت امسال بازی نمی کنی، اگر بخواهی بروی می توانی. ولی من یک سال ماندم و برای رسیدن به ترکیب جنگیدم. یک سال خیلی سختی بود. فن خال یکی از بدترین مربیان دنیا بود که تا حالا دیده ام".

 

 

دیدگاه‌ها