کد خبر : 1711088 | 09 مهر 1399 ساعت 17:20 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: بیل ثابت کند خرید بزرگی برای تاتنهام است

سرمربی تاتنهام معتقد است گرت بیل فوتبالیست بزرگی است ولی او باید این را به همه ثابت کند.

مورینیو: بیل ثابت کند خرید بزرگی برای تاتنهام است

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل ستاره ولزی تابستان امسال با یک قرارداد قرضی یک ساله از رئال مادرید راهی تاتنهام شد. او به باشگاه سابق خود برگشته و امیدوار است  یک بار دیگر شادی در زمین فوتبال را تجربه کند. چیزی که زین الدین زیدان در رئال از او سلب کرده بود.

 

 

1531073

 

 

مصدومیت گرت بیل از ناحیه زانو که در تیم ملی ولز اتفاق افتاد، باعث دوری او از میادین به مدت یک ماه شد، اما ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام معتقد است او شاید زودتر از اینها بتواند آماده بازی شود.

 

مورینیو در مورد بیل گفت:« گرت را در تاتنهام شاد و خوشحال می بینم و این یک واقعیت است. او از بازگشت به تاتنهام خیلی خوشحال است و این یک فاکتور مهم برای درخشش هر فوتبالیست بزرگی است. اینکه جایی باشد که رضایت دارد. بیل می داند که زمانی که مربی رئال بودم قصد جذب او را داشتم. سال 2012 هم مودریچ را می خواستم و هم گرت بیل را ولی تاتنهام در نهایت مودریچ را واگذار کرد و یک سال بعد که دیگر من مربی رئال نبودم بیل به رئال پیوست.»

 

 

1531948

 

 

مورینیو ادامه داد:« به سبک بازی بیل علاقه خیلی خیلی زیادی دارم. او اما هنوز در شرایط بازی قرار ندارد و مصدوم است. او را در تمرینات جدی و با انگیزه برای بازگشت به میادین می بینم. وقتی گرت به ترکیب تیم اضافه شود، بیشتر درک خواهیم کرد که چه ستاره ای را جذب کرده ایم. بازیکنی که بهتر باشد در ترکیب قرار می گیرد و بیل باید این را اثبات کند. او فوق العاده است ولی این را باید در زمین نیز ثابت کند.»

 

زمان بازگشت بیل:« او در دیدار فردا(مکابی در پلی آف لیگ اروپا) و یکشنبه هفته آینده برابر یونایتد به میدان نخواهد رفت. بیل بسیار سخت تلاش می‌کند ولی هنوز آماده حضور در میدان نیست. فکر می‌کنم وقفه دو هفته‌ای بازی‌های ملی فرصت خوبی برای آخرین فاز ریکاوری و حل مشکل آمادگی جسمانی او پس از مصدومیتش باشد. امیدوارم در بازی پس از این تعطیلات باشگاهی بتواند در اوج آمادگی برای ما به میدان برود. باید ببینیم که شرایط در آن زمان چگونه خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها