کد خبر : 1711215 | 10 مهر 1399 ساعت 11:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیبو کورتوا حالا بهترین بازیکن رئال مادرید است

پدراک میاتوویچ، مهاجم سابق باشگاه رئال مادرید تمجید ویژه ای از تیبو کورتوا انجام داد.

تیبو کورتوا حالا بهترین بازیکن رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت های هفته چهارم لالیگا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان وایادولید بود و در نهایت موفق شد به سختی و با یک گل حریف خود را شکست دهد. البته شاید اگر در بازی دیشب تیبو کورتوا در درون دروازه رئال مادرید نبود نتیجه دیگری رقم می‌خورد چراکه دروازه بان بلژیکی چند توپ فوق‌العاده را مهار کرد؛ موضوعی که باعث شد او نهایتاً به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

 

 

1532319

 

 

حالا و در همین رابطه مهاجم سابق رئال مادرید یعنی پدراک میاتوویچ به تمجید از تیبو کورتوا پرداخته است. او در این باره گفت: " در ابتدای حضور تیبو کورتوا در رئال مادرید، انتقادات زیادی به او وارد می‌شد و همین فشارها باعث شد که در آن مقطع زمانی عملکرد خوبی از خود ارائه ندهد اما حالا می‌توان از او به عنوان بهترین بازیکن رئال مادرید یاد کرد."

 

میاتوویچ در رابطه با عملکرد رئال مادرید نیز گفت: " فکر می کنم که زین الدین زیدان در بازی دیشب نشان داد که واقعاً کار بلد است اما از نظر من وینیسیوس جونیور باید در ترکیب اصلی قرار بگیرد. البته که من معتقد هستم این بهترین نسخه رئال مادرید نیست اما مطمئناً در ادامه فصل تیم به سطح مورد نظر خواهد رسید."

 

 

1532261

دیدگاه‌ها