کد خبر : 1711257 | 10 مهر 1399 ساعت 14:38 | 25.4K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

سیاست دوگانه ولز؛ اثبات لجبازی عجیب با رئال؟

گرت بیل که این روزها مصدوم است، به اردوی تیم ملی ولز دعوت نشد.

سیاست دوگانه ولز؛ اثبات لجبازی عجیب با رئال؟

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل ستاره ولزی که اخیرا رئال را قرضی به مقصد تاتنهام ترک کرد و دیگر بعید است به باشگاه مادریدی برگردد، به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش به میدان برود. همین مصدومیت باعث شد تا او از سوی رایان گیگر به اردوی تیم ملی کشورش نیز دعوت نشود.

 

 

1530418

 

 

ولز یک بازی دوستانه برابر انگلیس و دو بازی برابر ایرلند و بلغارستان در لیگ ملت های اروپا در پیش دارد ولی بیل به اردو دعوت نشد و در تاتنهام به درمانش ادامه خواهد داد. ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام اخیرا تایید کرد که انتظار دارد بیل پس از وقفه بازی های ملی بتواند به ترکیب تیمش اضافه شود.

 

این شرایط زمانی که بیل برای رئال بازی می کرد وجود نداشت و بیل بارها و بارها حتی با وجود مصدومیت توسط رایان گیگز به تیم ملی دعوت می شد. بیل با مصدومیت به اردوی ولز می رفت، در بازی های تیمش حاضر می شد و سپس با همان مصدومیت قبلی به رئال بر می گشت و چندین هفته نیز به دور از میادین می ماند. اتفاقی که بارها با اعتراض رسانه های اسپانیایی مواجه شد.

 

 

1532384

 

 

رایان گیگز اخیرا اعتراف کرد که هرگز در مورد بیل با زیدان صحبت نمی کرد اما ارتباط عالی او با مورینیو شاید دلیل اصلی دعوت نشدن بیل به اردوی تیم ملی کشورش بوده است. ارتباطی که قطعا به سود تاتنهام تمام می شود ولی رئال از چنین منفعتی بی بهره بود.

 

دیدگاه‌ها