کد خبر : 1711525 | 12 مهر 1399 ساعت 12:09 | 36.7K بازدید | 2 دیدگاه

آذری: او عجله کرد، نباید آن واکنش را نشان می داد

پست اینستاگرام، فولادی شدن طیبی را منتفی کرد

با اعلام مدیرعامل فولاد این باشگاه قید جذب محمد طیبی، مدافع با تجربه سپاهان را زده است.

پست اینستاگرام، فولادی شدن طیبی را منتفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه محمد طیبی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد قراردادش را با سپاهان فسخ کرده است، باشگاه فولاد برای جذب اواقدام کرد اما در این بین مسائلی پیش آمد که حضور طیبی در فولاد را منتفی میکند.


سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در گفت وگو با رادیو تهران در این باره بیان کرد: روز گذشته محمد طیبی در صفحه هواداری خود پستی را منتشر کرد مبنی بر اینکه من از باشگاه سپاهان رضایتنامه گرفتم اما فولادی‌ها به من گفتند پس از دریافت رضایتنامه‌ات از سپاهان قراردادت را با ما ثبت کن. روز گذشته حمید رجبی مربی ما با طیبی تماس گرفت و به نظرم طیبی عجله کرد.


وی ادامه داد: طیبی این پست را در صفحه اصلی‌اش منتشر نکرده و بلکه در صفحه هواداری‌اش قرار داده بود. به هر حال من سال‌ها این مسائل را رصد کردم و سخت نیست بفهمم خود طیبی این پست را در صفحه هواداری اش گذاشته است. صحبت‌های طیبی از طریق فن پیج منتشر شده بود.

 

1521629


مدیرعامل فولاد درباره درخواست یک میلیاردی سپاهان برای صدور رضایتنامه طیبی، تاکید کرد: دریافت حق ترانسفر برای بازیکنی که روی آن سرمایه گذاری کرده حق باشگاه سپاهان است. ما هم این مسائل را منعکس کردیم تا عزیزانی که از روز گذشته باشگاه فولاد را تحت فشار قرار دادند و ‌گفتند نمی‌خواهید طیبی را جذب کنید، ببینند که کار به همین سادگی نیست. باشگاه فولاد تلاش لازم را برای جذب طیبی انجام داد. اما سپاهان که می‌خواهد سرمایه‌اش را انتقال دهد حق دارد حق ترانسفر دریافت کند.


آذری در پایان افزود: پستی که طیبی منتشر کرد ما را بر آن داشت به گزینه دیگری فکر کنیم. خوشبختانه مهران موسوی را جذب کردیم ، عارف آغاسی را در اختیار داریم و خوشبختانه ایوب والی رهبر بی‌ادعا و شریف ما هم به روزهای خوبش نزدیک می‌شود و  بدون ادعا و با شرافت خود را آماده می‌کند. موسی کولیبالی هم در تیم ما هست. قاعدتا اگر محمد طیبی فکری برای حضور در فولاد داشت با گذاشتن این پست منتفی شده است.

دیدگاه‌ها