کد خبر : 1712264 | 15 مهر 1399 ساعت 18:39 | 70.8K بازدید | 4 دیدگاه

وارث پیراهن سوارز در بارسا مشخص شد(عکس)

مارتین برایتویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا در فصل جدید با پیراهن شماره 9 به میدان می رود.

وارث پیراهن سوارز در بارسا مشخص شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات زیادی که در رابطه با آینده لوئیس سوارز مطرح شده بود نهایتاً چندی پیش این ستاره اروگوئه ای قرارداد خود را با بارسلونا فسخ کرد و به شکل رسمی راهی اتلتیکومادرید شد تا چالش جدید خود را در یک تیم لالیگایی دیگر تجربه کند.

 

در ابتدا به نظر می‌رسید که حداقل در فصل جدید بازیکنی پیراهن شماره 9 لوئیس سوارز را بر تن خواهد کرد. همچنین شب گذشته بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی و البته ناکامی بارسلونا در جذب مهاجم، باعث شد که این موضوع قطعی به نظر برسد.

 

 

1530743

 

 

لحظاتی پیش اما باشگاه بارسلونا به شکل رسمی از شماره پیراهن بازیکنان های خود در فصل جدید رونمایی کرد. نکته جالب توجه اما به پیراهن شماره 9 بر می گردد؛ جایی که مشخص شد در فصل 21-2020 این پیراهن خالی نخواهد ماند و آن را باید بر تن مهاجم دانمارکی بلوگرانا یعنی مارتین برایتویت ببینیم.

 

پیش از این و هنگامی که شایعات زیادی پیرامون جدایی لیونل مسی از بارسا وجود داشت، گفته شد که برایتویت اعلام کرده که در صورت جدایی فوق ستاره آرژانتینی مایل است پیراهن شماره 10 بلوگرانا را بر تن کند؛ خبری که حواشی بسیار زیادی را ایجاد کرد اما نهایتاً توسط مهاجم دانمارکی تکذیب شد. با این حال اکنون مشخص شده که او در فصل جدید با پیراهن دوست صمیمی مسی یعنی لوئیس سوارز به میدان خواهد رفت.

 

 

1533981
 

دیدگاه‌ها