کد خبر : 1712455 | 16 مهر 1399 ساعت 17:35 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رادیو کاتالونیا

دمبله به این 2 دلیل پیشنهاد منچستر را رد کرد

عثمان دمبله در اخرین روز نقل و انتقالات تابستانی بود که پیشنهاد منچستر را رد کرد تا بارسا هم نتواند ممفیس دیپای را جذب کند.

دمبله به این 2 دلیل پیشنهاد منچستر را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله از سال 2017 برای بارسا بازی می کند. برای جذب او از دورتموند 105 + 40 میلیون یورو هزینه شد ولی او در سه فصل گذشته تنها 75 بازی برای بارسا انجام داده و همواره درگیر مصدومیت های ریز و درشت بوده است.

 

1532718

 

 

بارسا تلاش زیادی در دو سال گذشته داشته تا او را به تیمی دیگر واگذار کند اما دمبله هر بار مخالفت کرده به این امید که بالاخره بتواند ارزش هایش را در بارسا ثابت کند. باشگاه کاتالان بسیار خوشبین بود که همین تابستان دمبله راهی یونایتد شود و منچستری ها نیز حاضر بودند او را قرضی با بند خرید دائمی جذب کنند. در این صورت ممفیس دیپای نیز از لیون راهی بارسا می شد اما علی رغم اینکه رونالد کومان سرمربی بارسا چندین بار تاکید کرده است که روی دمبله حساب نمی کند و بازیکنان دیگر را به او ترجیح می دهد، ستاره فرانسوی ماندنی شد.

 

 

1533251

 

 

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، دمبله برای رد پیشنهاد منچستر دو دلیل داشت. اول اینکه بارسا به او پیشنهاد تمدید یک ساله تا 2023 را داده بود. بارسا می دانست که اگر دمبله قرضی به یونایتد برود، سال بعد و با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش باقی می ماند، رقم دائمی انتقالش کمتر از حد انتظارات می شد. دمبله در نهایت تمدید با بارسا را رد کرد. 

 

 

1534127

 

 

دلیل دوم، مذاکراتش با یوونتوس بود. مدیر برنامه های دمبله با باشگاه ایتالیایی مذاکراتی داشته و وعده داده است که سال بعد یا تابستان 2022 عثمان را به تورین خواهد برد. او یکی از گزینه های جدی یوونتوس برای فصل بعد است و گویا پروژه این باشگاه برای دمبله متقاعدکننده تر بوده است.

دیدگاه‌ها