کد خبر : 1712588 | 17 مهر 1399 ساعت 15:00 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

در حق ویدال و سوارز بی انصافی شد

اگر به خاطر 8-2 بود، مسی هم باید می رفت

مربی اروگوئه ای و ملی پوش سابق این کشور معتقد است بارسا در حق لوئیس سوارز و آرتورو ویدال کم لطفی کرد.

اگر به خاطر 8-2 بود، مسی هم باید می رفت

به گزارش "ورزش سه"، بارسا فصل گذشته را با شکست سنگین 8-2 به بایرن تمام کرد تا دستخوش تحولاتی اساسی شود. کیکه ستین از هدایت این تیم برکنار شد و رونالد کومان جای او را گرفت. کومان فهرستی از بازیکنان مازاد را در اختیار باشگاه گذاشت و در نهایت لوئیس سوارز، آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ بارسا را ترک کردند. بسیاری معتقدند به خصوص از دست دادن لوئیس سوارز اشتباه بزرگی بود.

 

 

1534383

 

 

مارتین لاسارته مربی اروگوئه ای معتقد است که در مورد سوارز و ویدال بی انصافی بزرگی صورت گرفته است. او به "لا ناسیون" گفت:« من هم جزو کسانی هستم که معتقدم بارسا در حق سوارز و ویدال کم لطفی کرد. بارسا 8-2 به بایرن باخت و قرار شد هشت بازیکن بروند. این را از رسانه های اسپانیایی متوجه شدم؛ در صورتی که همه باید می رفتند. اگر به خاطر شکست 8-2 به بایرن بود، لیونل مسی هم باید بارسا را ترک می کرد اما در نهایت سه بازیکن جدا شدند.

راکیتیچ که از قبل هم قرار بود برود و در نهایت می توانم بگویم که سوارز و ویدال، جدا شده های واقعی بودند. در حق هر دو هم بی انصافی کردند.»

 

 

The talk of Arturo Vidal and Luis Suárez before confronting in the Glass  America

 

 

لاسارته ادامه داد:« در بازی برابر بایرن، ویدال بهترین بازیکن بارسلونا بود و سوارز هم یکی از دو گل بارسا را زد ولی هر دو در فهرست مازاد قرار گرفتند. صحبت از بازیکنان با DNA بارسا می شود اما DNA بارسا وقتی ژاوی و اینیستا رفتند، مرد. ژاوی و اینیستا بودند که بارسا را به تیمی فوق العاده تبدیل کردند ولی هیچ بازیکنی ابدی نیست. بارسا قصد دارد از همان تیم کپی برداری کند ولی غیرممکن است. شما بازیکنانی مثل ژاوی و اینیستا را پیدا نخواهید کرد.»

 

دیدگاه‌ها