کد خبر : 1712695 | 18 مهر 1399 ساعت 11:56 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید یووه: هدف من بازی در لیگ برتر بود اما...

وستون مک کنی، خرید جدید یوونتوس صحبت های جالبی را در رابطه با کریستیانو رونالدو و آندره آ پیرلو مطرح کرد.

خرید جدید یووه: هدف من بازی در لیگ برتر بود اما...

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای باشگاه یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی وستون مک کنی بود. باشگاه تورینی این ستاره آمریکایی را با قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو به اضافه 7 میلیون یورو متغیرات به خدمت گرفت.

 

هافبک 22 ساله آمریکایی حالا در مصاحبه ای با ESPN می گوید: " قطعا دیوانه کننده بود؛ وارد رختکن شدن و مشاهده بازیکنانی که شما قبلا آنها را در بازی PES دیده بودید. من قطعاً می‌توانم چیزهای زیادی از این افراد یاد بگیرم و حتما آنها هم به من کمک خواهند کرد.

 

 

1534497

 

 

نمی‌توان مخفی کرد که هدف من بازی در لیگ برتر انگلیس بود اما وقتی یوونتوس با این بازیکنانی که در اختیار دارد و البته سرمربی جدید خود یعنی آندره‌آ پیرلو وارد می‌شود، همه چیز فرق می کند. این باشگاه عناوین زیادی را برنده شده و بهترین ها را به چالش می‌کشد؛ این دقیقاً همان چیزی است که من می خواهم."

 

مک کنی درباره بازی با کریستیانو رونالدو و البته سرمربی خود یعنی آندره آ پیرلو نیز گفت: " صادقانه بگویم بازی با کریستیانو افتخار بزرگی برای من است و هنوز هم اولین ملاقات با او را فراموش نکرده ام. او یک پسر واقعاً اصیل است و همیشه می خواهد برنده شود. او لقب پسر تگزاس را به من داده. بدون توجه به سن او کاملاً با شما گرم و خوب رفتار می کند.

 

 

1534498

 

 

پیرلو گاهی اوقات در تمرینات با ما بازی می‌کند و بسیار فوق العاده و بدون عیب است. شما هنوز هم نمی‌توانید توپ را از او بگیرید پس داشتن این نوع سرمربی واقعا اتفاق خوبی است."

دیدگاه‌ها