کد خبر : 1712860 | 19 مهر 1399 ساعت 10:08 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال بانوان ۸ تیمی شد

با کناره‌گیری اطلس تهران و جایگزینی تیم خجسته تهران به جای باریج‌اسانس کاشان، لیگ برتر والیبال بانوان هشت تیمی شد.

لیگ برتر والیبال بانوان ۸ تیمی شد

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال بانوان، پنجم مهرماه با حضور ۹ تیم سایپا، ذوب‌آهن، باریج‌اسانس، پیکان، سروقامتان بابل، اطلس تهران، ستارگان فارس، اکسون و شهرداری قزوین برگزار شد، اما بعد از گذشت چند روز تغییراتی در جدول این مسابقات به وجود آمده و فدراسیون اعلام کرده لیگ برتر با حضور 8 تیم برگزار می شود. 


مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال با تایید کناره‌گیری اطلس تهران از حضور در لیگ برتر بانوان، گفت: قرعه‌کشی لیگ برتر بانوان با حضور ۹ تیم انجام شد، اما تیم اطلس روز چهارشنبه به صورت مکتوب به فدراسیون اعلام کرد که نتوانسته تیمش را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آماده کند. به این ترتیب، فصل جدید لیگ برتر بانوان با حضور ۸ تیم برگزار خواهد شد و تیم اطلس‌ را در لیگ برتر نخواهیم داشت.


وی از حذف و اضافه شدن یک تیم دیگر در لیگ برتر والیبال بانوان خبر داد و گفت: تیم باریج‌اسانس که سال ۹۸ در لیگ برتر بانوان حضور داشت، به صورت مکتوب به فدراسیون والیبال اعلام کرد که امکان تیم‌داری در سال ۹۹ برایش فراهم نیست و  تیم خجسته تهران جایگزین باریج‌اسانس شد.


در شرایطی که فدراسیون والیبال شب گذشته رای به تعطیلی دو هفته ای لیگ برتر مردان به دلیل شیوع ویروس کرونا داد، حالا اعلام کرده لیگ برتر زنان هم از اول آبان ماه آغاز می شود.

دیدگاه‌ها