کد خبر : 1713343 | 21 مهر 1399 ساعت 17:25 | 60.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک حرکت فوق العاده دیگر از سرمربی آلمانی

رازی که کلوپ برای کودک لیورپولی فاش کرد (عکس)

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در اقدامی جالب پاسخ کودک لیورپولی که برایش نامه نوشته بود، داد.

رازی که کلوپ برای کودک لیورپولی فاش کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش بود که بعد از عملکرد فوق العاده لیورپول در رقابت های لیگ برتر انگلیس و پیروزی های پیاپی این تیم یک هوادار کودک یونایتدی برای سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد یعنی یورگن کلوپ نامه نوشت و از او درخواست کرد که روند بردهای متوالی خود را متوقف کند.

 

نامه هوادار یونایتد با واکنش جالب کلوپ رو به رشد و پاسخ این کودک را به شکلی فوق العاده داد. در همین رابطه طی روزهای اخیر یک کودک 11 ساله لیورپولی نامه ای برای مرد آلمانی نوشته و به نوعی اضطراب خود را به خاطر آغاز دوران تحصیلی اش به شکل درد و دل با کلوپ مطرح کرده است.

 

 

1535346

 

 

این کودک که لویس بالف نام دارد و به شکل دیوانه واری یورگن کلوپ را دوست دارد. نکته جالب در این باره اما به این موضوع برمی‌گردد که سرمربی لیورپول در اقدامی تحسین برانگیز پاسخ این هوادار خردسال را داده است. در پاسخ کلوپ به این کودک آمده است: " سلام به لویس. اجازه دارم این نامه را با گفتن یک راز شروع کنم؟ من نیز برخی مواقع دچار اضطراب می‌شوم اما راستش را بخواهی اگر این اتفاق رخ ندهد نگران خواهم شد چرا که این اقدام باعث می شود که نکات منفی را به انرژی مثبت تبدیل کنم.

 

احتمالا برای تو عجیب خواهد بود که بدانی سرمربی لیورپول نیز احساسی مثل پسری با سن تو دارد اما لازم نیست که نگران اتفاقات بد باشی؛ تو می‌دانی که‌ من در چند بازی فینال باخته ام اما با کمک خانواده و دوستانم به کار و تلاش مستمر ادامه دادم تا این که موفق شدیم از اتفاقات فوق العاده خود لذت ببریم. اگر فقط به مواقع بد و تلخ می اندیشیدم، دست یافتن به این موفقیت امکان پذیر نبود بنابراین با دیدی مثبت، انتظار موفقیت داشته باش. یادت نرود که عضوی از خانواده بزرگ لیورپول هستی و میلیون‌ها نفر خواهان خوشحالی تو هستند. امیدوارم این نامه حمایت ما را از تو نشان دهد."

 

 

1535345

دیدگاه‌ها