کد خبر : 1713878 | 24 مهر 1399 ساعت 17:24 | 145.9K بازدید | 5 دیدگاه

جان تازه به استقلال در جناح چپ و راست (عکس)

دو بازیکن جدید استقلال در بازی درون تیمی امروز، تقابل های متعددی با یکدیگر داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در تمرین استقلالی ها، با نظر کادرفنی بازیکنان این تیم در قالب دو تیم زرد و آبی به مصاف هم رفتند که این بازی 70 دقیقه ای برنده ای نداشت و حاصل تلاش دو تیم، تساوی یک بر یک بود.
در این بازی، خریدهای جدید استقلال نیز در زمین مسابقه حضور داشتند و کادرفنی آبی پوشان عملکرد آنها را به دقت زیر نظر داشت تا برای تقویت تیم در لیگ بیستم، از توانایی این بازیکنان بهره بگیرد.


دو تن از بازیکنان جدیدی که در این فصل به استقلال پیوستند، متین کریم زاده و سیداحمد موسوی هستند. کریم زاده که بازیکن تیم ملی امید نیز هست، در جناح چپ بازی می کند و موسوی نیز مدافع راست است و تقابل او و وریا غفوری در لیگ بیستم برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال دیدنی خواهد بود.


متین کریم زاده که نام او را از حضور با کیفیتش در رقابت های انتخابی المپیک توکیو شنیده بودیم، در فصل قبل در 18 بازی برای تیم پارس جنوبی به میدان رفت. این بازیکن 22 ساله و بوشهری، که سابقه حضور در تیم شاهین بوشهر را نیز در کارنامه دارد، می تواند یک رقیب جدی برای میلاد زکی پور در ترکیب استقلال باشد. البته باید دید مدیران استقلال موفق به حفظ میلیچ خواهند شد یا مدافع چپ دیگری را قصد دارند به خدمت بگیرند.

 

1536001


احمد موسوی مدافع راست 28 ساله فصل گذشته گل گهر سیرجان دیگر صید آبی ها در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی بودند. موسوی که اهل دورود لرستان است، در فصل گذشته در 15 بار با پیراهن گل گهر به میدان رفت که 1 گل زد و 2 پاس گل نیز داد. تنها گل این بازیکن، در هفته بیست و نهم لیگ برتر و در مقابل تیم پرسپولیس بود.


در فصل گذشته، وریا غفوری به تنها مدافع راست تخصصی استقلال تبدیل شده بود که تقریبا در تمامی دیدارهای آبی پوشان به میدان رفت و حتی در دیدارهایی که غفوری به دلیل مصدومیت غایب بود، آبی ها دچار مشکلات بزرگی شدند که از جمله آن می توان به دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در برابر پاختاکور اشاره کرد. 
اما با جذب سیداحمد موسوی، استقلال یک مدافع راست تخصصی دیگر را در ترکیبش خواهد داشت و رقابت بین غفوری و موسوی برای حضور در ترکیب استقلال دیدنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها