کد خبر : 1713992 | 25 مهر 1399 ساعت 16:49 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل بنیتز: بازی با تیم افشین قطبی بسیار دشوار است

سرمربی دالیان امیدوار است که تیمش بتواند در مقابل شاگردان افشین قطبی نتیجه لازم را کسب کند.

رافائل بنیتز: بازی با تیم افشین قطبی بسیار دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، سوپر لیگ چین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو گروه 8 تیمی برگزار شد که با مشخص شدن تیم های برتر و همچنین تیم های پایین جدول، رقابت های پلی آف آغاز می شود. 
در سوپر لیگ چین، 4 تیم برتر هر دو گروه به صورت متمرکز و در شهر سوژو به مصاف هم می روند تا قهرمان امسال لیگ چین مشخص شود و همچنین تیم های پنجم تا هشتم دو گروه نیز برای بقا در سوپر لیگ چین، به صورت متمرکز و در شهر دالیان به مصاف هم می روند.


در دومین دیدار مرحله پلی آف برای بقا در سوپر لیگ چین و در بازی رفت، فردا تیم های دالیان ییفانگ و شیجیا ژوانگ به مصاف هم خواهند رفت که هدایت دالیان را بنیتز و سرمربیگری شیجیا ژوانگ را افشین قطبی بر عهده دارند. 


رافائل بنیتز سرمربی کهنه کار دنیای فوتبال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: در این مرحله با چالش های جدیدی روبرو می شویم. ما به طور جدی برای نبرد فردا آماده می شویم که البته این مسابقه دارای دو مرحله هست. ابتدا باید بازی اول را خوب انجام دهیم تا بازی دوم اینقدر سخت نشود. ما همچنین می دانیم که حریفمان تیم خوبی است، به خوبی سازمان یافته است و در مرحله گروهی عملکرد بسیار خوبی داشت. این مسابقه همچنین یک مسابقه فوق العاده دشوار خواهد بود.


وی گفت: وضعیت ژیلسون مدافع برزیلی تیم کاملاً ویژه است. او به تازگی و قبل از شرکت در تمرینات، از قرنطینه خارج شده است. با این حال روحیه بازیکنان بهتر است، تمرینات نیز خوب است و کنار آمدن با هم تیمی ها بسیار دلپذیر است. هنوز باید ببینیم او اکنون چقدر می تواند به تیم کمک کند. با این حال، ما هنوز خوش بین هستیم.


او گفت: در هر بازی موقعیت هایی ایجاد می کنیم ولی با اشتباه آنها را از دست می دهیم. حل این مشکل بزرگ، دشوار است. ما هر روز و هر هفته آموزش های ویژه ای انجام می دهیم، به امید اینکه بتوانیم کنترل بازی در زمین را در دست بگیریم و در دفاع و حمله خوب کار کنیم.


بنیتز در پایان گفت: ما امیدواریم که در زمین بازی صبور باشیم و شانس ضد حمله را برای حریف ندهیم. از آنجا که آنها بازیکنان سریعی دارند، باید تمرکز را افزایش دهیم. آخرین بازیمان بسیار طاقت فرسا بوده است و امیدوارم در بازی بعدی عملکرد خوبی داشته باشم.


دالیان که در ترکیب خود مارک همشیک ستاره سابق ناپولی را در ترکیب دارد، فردا از ساعت 11 صبح به وقت تهران پذیرای شیجیا ژوانگ خواهد بود که برنده این دیدار، به مصاف برنده دیدار تیم های شنژن و تیانجین خواهد رفت.

دیدگاه‌ها