کد خبر : 1714086 | 26 مهر 1399 ساعت 14:45 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

دیوید مویس:

می خواستم گرت بیل را برای یونایتد بدزدم!

سرمربی سابق منچستریونایتد از تلاش هایش برای جذب گرت بیل در تابستان 2013 حرف زد.

می خواستم گرت بیل را برای یونایتد بدزدم!

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل ستاره ولزی تابستان امسال با یک قرارداد قرضی یک ساله از رئال مادرید راهی تاتنهام شد. او به باشگاه سابق خود برگشته و امیدوار است  یک بار دیگر شادی در زمین فوتبال را تجربه کند. چیزی که زین الدین زیدان در رئال از او سلب کرده بود.

 

 

1536286

 

 

مصدومیت گرت بیل از ناحیه زانو که در تیم ملی ولز اتفاق افتاد، باعث دوری او از میادین به مدت یک ماه شده است.

بیل سال 2013 در حالی راهی رئال مادرید شد که از منچستریونایتد هم پیشنهاد داشت. رئال برای جذب او تا آخرین روز نقل و انتقالات صبر کرد تا در نهایت تاتنهام مجاب شد با دریافت 101 میلیون یورو مجوز جدایی او را صادر کند.

 

 

1460255

 

 

دیوید مویس سرمربی وقت منچستریونایتد در مصاحبه جدید خود در مورد تلاشش برای جذب بیل در تابستان 2013 صحبت کرد.

او در این رابطه گفت:« تازه به جای سر الکس فرگوسن سرمربی یونایتد شده بودم و دوست داشتم گرت بیل اولین خریدم باشد ولی او تقریبا در مسیر انتقال به رئال مادرید قرار گرفته بود. حتی حاضر بودم او را بدزدم!

یونایتد پول بیشتری از رئال پیشنهاد داده بود ولی مشکل اینجا بود که رئال دستمزد بیشتری به بیل می داد. هر کاری نیاز بود انجام دادیم. حتی هلی کوپتری در محل تمرین حاضر بود تا برای عقد قرارداد او را به منچستر بیاورد و برگرداند. فکر می کردیم برای جذب بیل شانس داریم ولی او رئال را انتخاب کرده بود و فکر می کنم تصمیمش هم درست بود؛  چون توانست 4 لیگ قهرمانان با این تیم کسب کند. او تا همین حالا هم دوران فوتبال درخشانی داشته است.»

 

 

دیدگاه‌ها