کد خبر : 1716094 | 07 آبان 1399 ساعت 19:22 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه بارسلونا در صورت ناکامی در جذب دیپای کیست؟

نام دونیل مالن، مهاجم آیندهوون در لیست خرید بارسلونا در فصل زمستان قرار گرفته است.

گزینه بارسلونا در صورت ناکامی در جذب دیپای کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل تابستان تلاش زیادی برای خرید ممفیس دیپای، مهاجم هلندی لیون داشت و حتی تا آخرین ساعات باز بودن پنجره نیز این شایعات پررنگ بود، اما ممفیس دیپای در نهایت در فرانسه ماندگار شد. گرچه به نظر می رسد بارسا یک بار دیگر در فصل زمستان برای خرید دیپای اقدام می کند، اما موندودیپورتیوو خبر از مطرح شدن نام دیگری نیز داده است.

 

1539289

 

دونیل مالن، مهاجم تیم آیندهوون در فصل جاری نیز مانند گذشته عملکرد خوبی ارائه داده و در 9 بازی اول امسال موفق به زدن پنج گبل شده است. او نیز مانند ممفیس دیپای از بازیکنانی بود که زیر نظر رونالد کومان در تیم ملی هلند نمایش قابل قبولی داشت و حالا سرمربی فعلی بارسلونا خواهان حضور او در صورت ناکامی در جذب ممفیس دیپای شده است. دونیل مالن اولین بار زیر نظر کومان در ترکیب تیم ملی هلند به میدان رفت و از بازیکنان مورد علاقه او محسوب می شود.

 

البته با توجه به اینکه قرارداد دیپای در پایان فصل با لیون به اتمام می رسد، احتمال حضور او در فصل زمستان بالاست. بارسلونا در تابستان لوییس سوارز را از دست داد و هنوز بازیکنی به عنوان جانشین راهی نوکمپ نشده است. بارسلونا در فصل جدید و با توجه به افت لیونل مسی، در امر گلزنی چندان درخشان نبوده و بی شک به حضور یک مهاجم جدید نیاز دارد.

دیدگاه‌ها